Nőkre fókuszál a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje
A napokban debütált a Magyar Sörgyártók Szövetségének legújabb kisfilmje, amelyben Tokár Tamás műsorvezető a tavalyi sikeres első rész után ezúttal feleségével, Kovács (Chloé) Dorottya youtuber szereplésével a női fogyasztókra fókuszál. A kisfilm újabb eleme a Szövetség egy éve kezdődött széleskörű, folyamatos kommunikációjának, aminek célja megragadni a prémium sörök iránt megnövekedett figyelmet.
dr. Kántor Sándor, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatója
Tokár Tamás műsorvezető és Kovács Dorottya youtuber főszereplésével készült az az új kisfilm, amely a nők és a sörfogyasztás kapcsolatát helyezi középpontba. A filmben újra szó esik a sörrel kapcsolatos tényekről és tévhitekről, amelyeket a tavaly év végén készült első filmben sorra vett Tomi a legnagyobb gyárak sörfőző mestereivel. Szó volt arról, hogy a sör nem hizlal, kalóriatartalma legtöbbszőr nem magasabb, mint más italoké, valamint arról is, hogy alapanyagai a szépségápolásban is segítségünkre vannak. Tomi és Dorottya a sörfőző mesterekkel készült beszélgetésük során a prémium sörök jellemzőit is sorra veszik.
A Magyar Sörgyártók Szövetsége az elmúlt években egyre erősebb kommunikációt folytat, amelyben nagy szerepet kap az edukáció. „A Magyar Sörgyártók Szövetsége küldetésének tekinti a sörkultúra fejlesztését, ezen belül a prémium sörfogyasztás népszerűsítését, és ennek kommunikációját. Ennek részeként kiemelt figyelmet fordítunk a sörpiaci újdonságok megismertetésére, valamint a prémiumsör és a minőségi gasztronómia kapcsolatának bemutatására” – mondja dr. Kántor Sándor a szövetség igazgatója, aki éppen a napokban van 1 éve a szervezet élén. „A tudatos és mértékletes sörfogyasztásra szintén nagy hangsúlyt helyezünk. Örülünk, hogy ebben is mindenhol partnerekre találunk” – teszi hozzá.
A Sörszövetség a főbb közösségi média platformokon és a médiában is folyamatos jelen van hasznos tartalmakkal, illetve nemrég teljesen megújult a weboldala is. A honlapról, Youtuberól és a Facebook Sör Mi Több oldaláról is elérhető kisfilm pár nap alatt már közel 100 ezer emberhez jutott el, meghaladva a tavaly készült film sikerét is.
Kapcsolódó cikkeink
Új felsőerjesztésű sörrel jelentkezik Dreher
A Dreher Sörgyárak egy új, ale típusú sörrel bővíti az…
Tovább olvasom >Borsodi: Elindult a Coors bajnoki évad
A Borsodi Sörgyár és a Magyar Amerikai Futball Szövetség (MAFSZ)…
Tovább olvasom >Meglepő alapanyagból készül az új életet kapott ősi sör
Egy ősi mezopotámiai sörrecept most új életet kapott, mivel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Haltermelés Magyarországon: a szakma növekvő munkaerőhiánnyal küzd
Az alacsony takarmányárak és a jó vízszintek ellenére a magyar…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a borászatban: az új technológia megváltoztatja a borkészítés módját
A mesterséges intelligencia forradalmasítja az amerikai borászatot, lehetővé téve a…
Tovább olvasom >