Nestlé-felmérés: a fogyasztók szerint könnyebb eldobni a műanyagot, mint újrahasznosítani
A Nestlé Waters North America nemrég hozta nyilvánosságra This is How We Planet: America’s Perspective on Water, Packaging and Health című tanulmányát, amelyből kiderül, hogy a legtöbb amerikai fogyasztó úgy véli, könnyebb eldobni, mint újrahasznosítani a műanyagot.
A tanulmány arra is rámutat, hogy a vidéki közösségek különösen hátrányos helyzetben vannak újrahasznosítási lehetőségek tekintetében, mivel nem férnek hozzá az újrahasznosító infrastruktúrához.
Európában a Nestlé Waters azt tűzte ki célul, hogy 2025-re a palackok 25 százaléka újrahasznosított lesz. A tanulmány szerint, noha az amerikaiak 94 százaléka úgy véli, hogy a társadalom túl sok műanyagot termel, 42 százalékuk mégis egyszerűbbnek tartja eldobni, mint újrahasznosítani a műanyag flakonokat.
Kapcsolódó cikkeink
Adattudományi módszerekkel és az AI segítségével azonosít a Nestlé a „klímarezisztens kávécserjéket”
A Nestlé szakértői azt vizsgálják, hogy a fejlett adattudomány és…
Tovább olvasom >Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >Ez okozza a legnagyobb kihívást otthon a magyaroknak az IKEA felmérése szerint
Szeretnénk rendezett környezetben élni, de sokaknak okoz nehézséget az otthonuk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >