Nemzetközi ételfutár cég lép a magyar piacra

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 12. 17. 21:36

Holland székhelyű ételkiszállító szolgáltatás indul ma Budapesten. A Rocket – amely Európa 10 legtöbbet letöltött ételfutár applikációja között van – elkötelezett aziránt, hogy éttermi partnerei magasabb profithoz jussanak és kiemelkedő támogatást kapjanak kiszállítási kínálatuk kiépítése és bővítése során. A Rocket célja, hogy ügyfeleiknek – a nagyszerű kínálat és széles választék mellett – megadják a legértékesebbet: időt, amit arra fordíthatnak, amire szeretnének.

A holland székhelyű Rocket versenyképes jutalékot, ingyenes kiszállítást és kiváló szolgáltatást kínál

 A Rocket egy amszterdami székhelyű élelmiszer-technológiai vállalat, amely 7000 európai étteremből kínál kiszállítást ügyfeleinek. A 2018-ban két ukrán vállalkozó által alapított cég impresszív expanziós múlttal rendelkezik – a magyarországi indulást ebben az évben megelőzte a görögországi, ciprusi, franciaországi, spanyolországi és portugáliai piacra lépés. Cipruson már meg is szerezte a piacvezető pozíciót.

A Rocket újszerűen közelít az éttermekhez: a versenyképes jutalékok biztosítása mellett széles körű marketing támogatással, dedikált ügyfélkezeléssel, közösségi média promócióval és termékfotózási szolgáltatással támogatja őket.

Megértjük, hogy nehéz idők járnak, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy partnereink több profitot szerezzenek és kiemelkedő támogatást kapjanak, miközben kiépítik és növelik kiszállítási kínálatukat. Partnereinknek csúcstechnológiát, igény szerinti futár flottát és dedikált partner támogatást biztosítunk

– mondta Javid Movsumov, a Rocket üzletfejlesztési igazgatója.

Ügyfeleinknek kevesebb idejük van, mint valaha; életüket a hektikus időbeosztás és a kötelezettségek uralják. Az étkezés mindennapos szükséglet, de mi levesszük a vállukról annak gondját, hogy kitalálják, mit főzzenek, bevásároljanak és elkészítsék az ételt. Ha a Rocketen keresztül rendelnek, több idejük marad, amit a számukra legfontosabb dolgokra fordíthatnak, a családtól és a barátoktól kezdve a munkán át a szabadidőig

– tette hozzá Clementine Joly, marketingvezető.

Az ügyfelek örömmel fogják tapasztalni, hogy valódi, emberi ügyfélszolgálatunk van.” – mondta Javid – „Amikor valaki kapcsolatba lép a Rockettel, emberek segítenek neki, nem chatbotok“.

A platform számára a fenntarthatóság is fontos, ezért az evőeszközök csak opcionálisan érhetők el az alkalmazásban, és a futárok ételszállító táskái újrahasznosított anyagokból készülnek.

A szolgáltatás mától elérhető Budapesten. Az alkalmazás letölthető a Google Play és az App Store áruházból. A Rocket közel 100 éttermi partnerrel indul, és a bevezetés során a belvárosban és környékén kínál kiszállítást. Terveik szerint hamarosan az egész városra kiterjesztik kiszállítási szolgáltatásukat.

Kapcsolódó cikkeink