Gazdasági és műszaki hallgatók nevezését várják innovációs versenye

Szerző: Trademagazin Dátum: 2018. 03. 06. 09:58

2018-ban is folytatódik a Brandstorm, a L’Oréal üzleti és innovációs versenye, amely 2017-ben 25.000 résztvevőt vonzott a világ 60 országából, 26 éves története során pedig a világ egyik legnagyobb hallgatói versenyévé nőtte ki magát.

A Brandstorm kreatív és vállalkozó szellemű fiatalok versenye, mely egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen valós projekten kell dolgozniuk az egyetemen tanultak alkalmazásával, valamint a L’Oréal által elérhetővé tett, több mint 70 e-learning anyag segítségével. A feladatuk önálló projektterv készítése, amelyet a zsűrinek fognak prezentálni.

2017 óta a két kategóriában is várják a jelentkezőket; a Brand a gazdasági irányultságúaknak, a Tech pedig mérnököknek és műszaki érdeklődésűeknek szól. Egy további CSR díjat is kiosztanak annak a csapatnak, amelyik a legfenntarthatóbb innovációval áll elő.

A versenyre 3 fős csapatokban jelentkezhetnek felsőoktatásban tanuló hallgatók, akiknek felkészülésük során a L’Oréal vezetői is segítséget nyújtanak majd. Az idei év témája „Tervezd meg a jövő szalon élményét”, amelyhez a zsűri innovatív, intelligens és digitális üzleti megoldásokat vár.
A verseny célja egyben a tehetséges fiatalok felfedezése is, hiszen a vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően.

A Brandstormra március 7-ig lehet jelentkezni, a regionális döntő április 10-én Pozsonyban, a döntő pedig május 17-én Párizsban lesz, ahol a csapatokat három kategóriában (Brand, Tech, CSR) díjazzák, kategóriánként 10.000 eurós nyereménnyel.

Kapcsolódó cikkeink