NAV: több mint háromezer üveg hamis parfümöt találtak a fővárosban
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) munkatársai egy budapesti ellenőrzésen több mint háromezer üveg hamis parfümöt, 230 hamis márkajelzésű fejhallgatót, telefontöltőt és hangszórót, valamint 1500 márkaemblémát foglaltak le. A jogtulajdonosoknak okozott kár több mint 48 millió forint – közölte a hatóság csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény szerint egy kőbányai üzlet előtt szolgálati autóval elhaladó pénzügyőrök figyeltek fel arra, hogy a boltot hirtelen bezárják és az ajtón lévő függönyt behúzzák.
A gyanús körülmény miatt ellenőrizni akarták az üzletet, azonban csak többszöri felszólítást követően jutottak be.
A kiszolgálópult mögött találtak egy kapcsolót, ami egy polcos állvány takarásában lévő ajtót nyitott. A titkos rejtekhelyen megtalált különféle márkajelzésű parfümökről és a márkaemblémákról, valamint a hangszórókról, telefontöltőkről és a fejhallgatókról kiderült, hogy hamisítványok.
Az üzletvezető a lefoglalt termékekről azt mondta, hogy nem az övéi, azokat csak megőrzésre vette át, de azt már nem mondta meg, hogy kitől.
A NAV munkatársai a hamis árukat lefoglalták, és iparjogvédelmi jogok megsértésének bűntette miatt feljelentést tettek – áll a közleményben. (NAV)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több az adóellenőrzés – nem árt résen lenni
Már tavaly is megfigyelhető volt, hogy többéves csökkenés után ismét…
Tovább olvasom >NAV: csaknem 100 millió forintnyi élelmiszert foglaltak le két adócsaló cégnél
Adóelkerülő számlázási láncolatot tárt fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal…
Tovább olvasom >NTAK – A turisztikai ágazat legnagyobb digitális fejlesztése
2016-ban – Európában az elsők között – ismerte fel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kantar: a saját márkák a globális élelmiszerköltés 22%-át adják
A Kantar új kutatása szerint a saját márkás termékek jelenleg…
Tovább olvasom >Szigorítást sürget a NAK a növényi eredetű termékek elnevezésére vonatkozóan
Az európai mezőgazdasági termelőket összefogó Copa-Cogeca állásfoglalást adott ki a…
Tovább olvasom >Új „sörre tesz” az AB InBev a light termékek versenyében
Az Anheuser-Busch InBev egy kedden tartott befektetői prezentációjában „globális márkává”…
Tovább olvasom >