Több Sole termék kerül a Mizo márkanév alá
Az elkövetkező hónapokban közel 30 Sole termék kerül át Mizo márkanév alá – ezzel a Mizo lesz a legszélesebb választékkal rendelkező tejtermék-márka az országban.
A Bonafarm Csoporthoz tartozó Sole-Mizo Zrt. termékskálája nagy változáson megy keresztül: 28 termék, mely eddig a Sole márkanév alatt került a boltokba, az ősz folyamán a cég húzó márkája, a Mizo alá kerül át. Ezzel a jellegzetes foltjairól ismert márka kínálatába új termékkategóriák is bekerülnek, mint például a gyümölcsjoghurtok, a krémfehér sajt vagy a kávétejszín.
A Sole márka ugyanakkor nem szűnik meg: a cég forgalmának mintegy 15%-át kitevő export jelentős mértékben támaszkodik a Sole logóval forgalmazott sajtokra, kávétejszínre és reggeli italokra, melyek elsősorban a román, az arab és a balkán országok piacain népszerűek – ezeket a termékeket nem érinti a változás.
„Bízunk benne, hogy az egységes arculat, és a Mizo kedveltsége sikeresen erősíti majd az újonnan a márkához csatlakozó termékeket is, így egy igazán széles termékskálát kínálhatunk fogyasztóinknak.” – indokolta a változást Szilágyi László, a Sole-Mizo Zrt. kereskedelmi és marketing igazgatója. ” A termékeink minőségét a nagyrészt a Bonafarm Csoporton belülről származó, kiváló hazai alapanyagok és a több évtizedes szakmai tapasztalatunk, szakértelmünk garantálja. A változással pedig mindezt egy már népszerű márka nevével kapcsoljuk össze.”
A tervek szerint szeptemberre már a szortiment összes tagja a jellegzetes, foltos csomagolásban lesz megtalálható a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >