Minden évben aranyat nyer a Soproni
A Sopronit 15. alkalommal tüntették ki aranyéremmel a Monde Selection versenyében. A hazai gyártású sör másfél évtizede minden évben rangos elismerésben részesül, így ismét van mire emelniük poharukat. A hazai gyártású Soproni évek óta tartó folyamatos nemzetközi elismerése bizonyítékul és garanciául szolgálhat a fogyasztók számára, hogy valóban kiváló minőségű sört választottak.
A Soproni márka évről-évre kimagasló eredményeket ér el a nemzetközi megmérettetésen, 2005 óta folyamatosan minden évben Arany Minősítésben részesül, de több almárkája is szerzett már külön kitüntető címeket az intézettől. A most begyűjtött tizenötödik aranyérmét egyedülálló eredmény a magyar márkák életében, a rangos díjat 2013. május 31-án vehetik át a márka joggal büszke képviselői Stockholmban.
„Nagyon büszkék vagyunk a rangos elismerésre, mert ez ismételt bizonyítéka annak, hogy a Soproni folyamatosan, évről-évre kiváló minőséget produkál. Az, hogy ezt nemcsak mi gondoljuk így, kiváló iránymutató nekünk és fogyasztóinknak is.” – tette hozzá Tóth Gergely, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. stratégiai kommunikációs igazgatója.
Az 1961-ben alakult Monde Selection egy brüsszeli székhelyű Független Nemzetközi Minőségértékelő Intézet, elkötelezett híve a fogyasztóvédelemnek és a minőségi termékeknek. Célja, hogy felkutassa és hivatalosan elismerje a világ legjobb minőségű termékeit. Megalakulása óta minden évben értékeli és díjazza a minőségi termékeket két fő kategóriában (élelmiszer és nem-élelmiszer), valamint számos alkategóriában, hogy megtalálja és elismerésben részesítse a világ legkiválóbb minőségű termékeit, ezáltal segítséget nyújtva a fogyasztóknak a legmagasabb minőséget nyújtó kiválasztásában. A sörök zsűrizésében neves belga sörfőzők, vegyészmérnökök, kutatók, valamint a legjelentősebb nemzetközi söripari szervezetek szakértői vesznek részt. A világhírű szakemberek 4 hónapon keresztül ízlelnek és minősítenek 20 különböző paraméter alapján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >