Milánói megjelenési lehetőség magyar kiállítók számára

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 10. 24. 11:18

Az olaszországi magyar exportot ösztönzi az Agrármarketing Centrum (AMC) milánói közösségi stand megjelenése 2019 november 30. és december 8. között, amelyre kiemelkedő minőségű, hagyományos magyar specialitásokat, prémium kategóriás élelmiszereket, Hungarikumokat (szalámi és kolbászfélék, paprika, kiszerelt méz, libamáj, tokajibor, más minőségi borok, pálinkafélék stb.) avagy kézműves termékeket előállító magyar kiállító partnereket keres a L’artigiano in Fiera kiállítás és vásárra.

A világ legnagyobb, minőségi, kézműves és kisvállalkozások által előállított termékeket bemutató rendezvénye Olaszországban, Milánóban 1,2 millió fős, heterogén összetételű közönséggel rendelkezik. Tavaly az esemény látogatóinak 42,7 %-a volt 18-35 év között, 40,7%-ot tett ki a 35-54 év közötti korosztály, s az érdeklődők további 16,6%-a állt az 55 év felettiekből.
A fieramilano-rho-oedro-i kiállítás kiváló alkalom a piacszerzéshez, az új vevőkör kialakításához, a magyar termékek népszerűsítéséhez és a vevőkapcsolatok elmélyítése mellett a versenytársak felméréséhez is, hiszen 340.000 négyzetméternyi területen, 9 pavilonban a világ több mint 100 országából érkeznek az eseményre kiállítók, akik összességében több mint 3000 kiállítói stand termékkínálatát mutatják be Olaszországban.
Az AMC a L’artigiano in Fiera-n 48 négyzetméteres közösségi standdal, 10 napos át lesz jelen magyar partner kiállítóival. Partnerei számára az AMC (www.amc.hu) igen kedvezményes megjelenést biztosít, hiszen a bekerülési költségek 90%-át finanszírozza, amivel jelentős mértékben ösztönzi a kiváló minőségű magyar termékek olasz piachoz jutását.

A zömében Milánó körzetéből és az északnyugati régióból érkező látogatók átlagosan több, mint 6 és fél órát töltenek el a rendezvényen. A vendégek nagy része az olasz középosztályt képviseli, de számottevő a nagyobb vásárlóerővel rendelkező vállalkozói, vezető tisztséget betöltők száma is. A vevők 47%-a 100-250 Euro közötti összeget költ a rendezvényen. 13,4% költ 250-500 Eurot, 24,1 % 40-100 eurót és 3,3% 500 Euro feletti összeget. Az érdeklődők zöme, már jóval a vásár megnyitása előtt betervezi részvételét és több alkalommal visszatér a L’artigiano de Fiera kiállításra.
A látogatók számára ingyenes belépést biztosító, 10:00 órától 22:30-ig nyitva tartó, nemzetközi színvonalának köszönhetően igen elismert és színvonalas vásár kiváló alkalom a magyar termékek népszerűsítésére, saját értékesítési piac kialakítására és bővítésére.
Hazánk 3. legjelentősebb export célországában, Olaszországban a magyar exportcikkek körében tradicionálisan a gabona, a kukorica, az élő- és vágott állat, valamint a nyers tej és a hordós méz található meg jelenleg. A magyar exporttermékek feldolgozottsági szintjének emelése Magyarország gazdasági érdeke, ennek eléréséhez fontos az olasz piac meghódítása a magas minőségű, feldolgozott, nagy hozzáadott értéket jelentő, tipikus, hagyományos magyar specialitások, prémium kategóriás élelmiszerek, valamint Hungarikumok (szalámi és kolbászfélék, paprika, kiszerelt méz, libamáj, tokajibor, más minőségi borok, pálinkafélék, Unikum stb.) tekintetében is.

Kapcsolódó cikkeink