Mi újság a konyhában?
Mivel kerüljön közel meglévő és potenciális ügyfeleihez a nagy médiazajban egy cég, amelytől partnerei munkájának minden elemében elvárják a professzionalitást? Íme egy igazán eredeti megoldás a vendéglátásnak éttermi enteriőr- és konyhatervezést, konyhai nagygépeket és bútorokat kínáló Coninvesttől! A vállalkozás saját „újságot” készít régiókra bontott tartalommal – most tartanak a harmadiknál –, 1000 példányban, újrahasznosított papíron, de a lap még több helyre eljut digitális formában.
– Egy vidéki kisváros vállalkozóját hidegen hagyja, hogy cégünk milyen szállodát, irodaházat vagy éttermet rendezett be Pesten – véli Kertész Mirjam, a cég tulajdonos-ügyvezetője –, de az nagyon is érdekli, hogy a szomszéd községben mi épült és szépült. Egyfajta gasztro-turisztikai ösztönzőnek is szánjuk az újságot. Igyekszünk a legkülönlegesebb és legérdekesebb munkáinkról beszámolni. Nem csak helyi referenciáinkról meséltünk, de tippeket is adtunk a válságok utáni üzemelésre, megoldásokat munkaerőhiányra, energiatakarékosságra. Rövid interjúkat készítünk a tulajdonosokkal vagy az üzemeltetőkkel – egy ilyen kiadvány előkészítése több mint féléves munka is lehet.//
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >