Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Az új PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád egy 20, egy 25 és egy 30 kg kapacitású mosógépből, egy 25 és egy 30 kg kapacitású szárítógépből, illetve egy 25 kg kapacitású mosó-szárítógépből áll. Mindegyik berendezés az LG fejlett mesterségesintelligencia-technológiájával érkezik, amely a ruhatöltet súlya alapján automatikusan beállítja az ideális vízmennyiséget és ruhatisztítási időt, így egy teljes mosási és szárítási ciklus akár mindössze 60 perc alatt is lefuthat.*
Az LG PROFESSIONAL LAUNDRY termékei energiahatékony működésük mellett kiemelkedően tartósak is. Az új berendezésekbe a vállalat beépítette az ún. Ball Balancing System nevű kiegyenlítő rendszerét, amely még az 1100 fordulat/perc maximális centrifugálási sebesség mellett is stabilan tartja a berendezést. A 25 kg-os mosó-szárítógép a kombinált hőszivattyús berendezések kategóriájában az egyik legnagyobb modell, és az iparág első olyan kereskedelmi mosó-szárítógépe, amelybe inverteres hőszivattyús szárítómodult építettek. Ez a szabadalmaztatott technológia jelentősen csökkenti a szárítási időt, illetve növeli az energiahatékonyságot. Az LG mosó-szárítógépe azzal, hogy megbízható, energiahatékony alternatívát jelent a hagyományos gázüzemű és elektromos szárítógépekhez képest, ideális választást jelent a nagy mosási igényű vállalkozások, például szállodák és ápolást, gondozást nyújtó intézmények számára.
Az LG kereskedelmi ruhatisztítási megoldásainak egyedi funkciója az ún. Proactive Customer Care nevű okosszolgáltatás is, amely aktívan figyeli a gépek működési adatait, hogy még a megjelenésük előtt azonosíthatóak legyenek a lehetséges műszaki problémák. A szolgáltatás az LG Laundry Crew alkalmazáson keresztül riasztásokat küld a létesítményvezetőknek, akik így a problémákat megelőzve elkerülhetik azt, hogy meg kelljen szakítani a szolgáltatás folyamatát. A gépeket a megbízható teljesítményt szolgáló funkciókkal is felszerelték: ilyen például a Tub Cleaning, amely segít fenntartani a higiéniát a dobon belül.
Az LG 2008-ban lépett be a globális B2B ruhatisztítási piacra, és azóta folyamatosan növeli befolyását a szegmensben. Az év elején a vállalat megerősítette partnerségét a WASH-al, Észak-Amerika egyik vezető mosodai szolgáltatójával, hogy növelje jelenlétét a többlakásos lakóépületek és egyetemi kollégiumok mosodai megoldásainak növekvő amerikai és kanadai piacán. Az LG emellett folyamatosan azon dolgozik, hogy globálisan minél több helyszínen bemutassa innovációit: a termékek sikeresen szerepeltek például a 2022-es, amerikai Clean Show kiállításon, és most a Texcare International rendezvényen.
Az LG azt tervezi, hogy az új PROFESSIONAL termékcsaláddal az élen tovább erősíti jelenlétét az európai kereskedelmi mosodai megoldások szektorában is. A vállalat nagy hatékonyságú mosó- és szárítógép technológiái kulcsszerepet játszanak majd abban, hogy a kereskedelmi mosodák csökkenthessék energiafogyasztásukat.
„A háztartási mosógépek és szárítógépek piacán elért sikereinkre építve célunk, hogy a kereskedelmi mosodai megoldások piacán is vezető szerepet töltsünk be”
– mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „A Texcare International 2024 egy nagyon jó lehetőség arra, hogy energiahatékony kereskedelmi mosodai megoldásainkat az európai piac számára is megmutassuk.”
Kapcsolódó cikkeink
Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő szolgáltatást az EY Magyarország
AI Confidence néven indít új szolgáltatást az EY, amely integrált…
Tovább olvasom >Intelligens robotok: nekünk, velünk, helyettünk dolgoznak
A robotgazdaság exponenciális térnyerése és a technológiai fejlődés újabb lehetőséget…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >