Merre tovább, POP?
Az egyre igényesebb, tudatosabb és spórolási sportot űző vásárló igényeire különböző új üzletformák bevezetésével válaszol a kereskedelem. A megváltozott helyzetben a POP-szakmának is újabb csatornákban kell biztosítania a vásárlók bevonását, tájékoztatását, interakcióját. Először olyan új fogalmakat kell a mindennapi POP-tervezési gyakorlatba bevezetni, mint a kiterjesztett valóság (a csomagolásra nyomtatott kód segítségével 3D-s megjelenítés), NFC (Near Filed Communication), IPTV vagy a hatodik érzék technológia, melyek már valós párbeszédet, testreszabott, egyéni vásárlási élményt tesznek lehetővé. A közösségi médián keresztül új és újabb csoportban felbukkanó, teljesen egyedi, nehezen tipizálható fogyasztót a saját nyelvén és közegében lehet és kell megtalálni, neki releváns, valós idejű ajánlatokkal, azonnali válaszadás lehetőségével, ott és akkor aktuális, rendkívüli vásárlási impulzus adásával. A társadalom változásában egyre növekvő jelentőségű az Y generáció, a millennium-születettek teljesen új „vásárlófaja”, akiket hidegen hagynak a megszokások, a célszerűség és még az élelmiszerboltban is a játék, a szórakozás és a társasági élet lehetőségét keresik. Ez új kihívást jelent az üzleteknek, márkáknak és a POP-szakmának egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >