Megújul az Unicum palackja
Modernebbé, 21. századibbá válik ikonikus italunk kiszerelése – az Unicum és az Unicum Szilva új designját három Zwack-generáció inspirálta.
Az Unicumnál a legfeltűnőbb újítás a palacknyakon látható, ami a ’40-es évek csomagolását megidézve ismét fehér alapszínű lett, ez a nagyapa, Zwack János nevéhez köthető. A letisztultabb körcímkével a ’20-as évekből származó Unicum palackoknak, valamint a megálmodójának, Zwack Lajosnak, a dédnagyapának állítottak emléket. Megnőtt a keresztábrázolás mérete, illetve frissült a piros szín is: mélyebb, elegáns bordó árnyalatot kapott. A dupla arany körvonal elhagyásával a fehér szín itt is dominánsabbá vált.
Az Unicum Szilva esetében is hasonló változtatások mentek végbe. Frissült a címkén a különleges gyártástechnológiát megjelenítő szilva és tölgyfahordó ábrázolása, valamint az Unicum körcímkéjére reflektálva az új logó arany körvonalat kapott. A palack nyakán lévő keresztikon mérete megnőtt, ami még jobban erősíti az Unicum márkához tartozást. A kupak új uralkodó színe a bordó lett, amelyre arany alnyomatként került rá az „aszaltszilva-ágyon, tölgyfahordóban érlelve” felirat. Összességében a történelmi külsőjegyek mai megjelenésükben egy letisztultabb, egységesebb dizájnt eredményeztek.
A Zwack-család számára mindig fontosak voltak a családi értékek generációról generációra öröklődő hagyományai. Tiszteletben tartva az megszokott palackformát és méltó emléket állítva az család felmenőinek, az Unicum és Unicum Szilva csomagolása a múltból építkezve újult meg, de 21. századi formában.
A márkától elválaszthatatlan a megalkotása óta titkos recept, a Zwack család generációkon átívelő gyógynövény szakértelme, csakúgy, mint a folyamatos megújulás és innováció. Ezek jelentik a márka és a cég alapértékeit kihatva évtizedes kapcsolataikra az Unicum tölgyfahordóit ápoló kádármestereikkel, és a gyógynövénylikőrt generációk óta a dunaharaszti gyár palackozójába szállító cégükkel is. A tradíciók tisztelete mellett ugyanakkor a jövőt is mindig szem előtt kell tartani, éppen ezért a márka kiemelten fontosnak tartja a környezet védelmét, az erőforrások hatékony kihasználását, valamint a helyi közösség támogatását.
A megújuláshoz egy ilyen nagymúltú márka esetében a gazdag történelem mindig kiapadhatatlan inspirációforrás. A családi cégnél tíz év után érezték úgy, hogy a jelenlegi csomagolás megérett az újításra. A cél nem egy drasztikus változtatás volt, hanem a mai trendeknek megfelelő frissítés merítve az elmúlt száz év legendás elemeiből, amelynek köszönhetően most három Zwack generáció munkássága köszön vissza a palackokon.
„Több ötletünk is volt és számos módosítási kör zajlott le az elmúlt fél évben, mire sikerült tökéletesítenünk a csomagolást. Azt hiszem, most már kijelenthetem, hogy megérte. Számomra személyesen is sokat jelent, hogy régi és legendás elemek éledtek újjá 21. századi formában az Unicum és Unicum Szilva csomagolásán. Remélem, az új, letisztultabb összhatás a fogyasztóink tetszését is elnyeri majd.” – mondta Zwack Sándor (képünkön), a 6. generáció képviselője, akinek kézjegye a palackok nyakán is megjelenik ezentúl.
A dizájnfrissítéssel a régi Unicum palackok elemeinek visszaidézésén túl a mai elvárásoknak kíván megfelelni a márka. A színek és az ikonok következetes használatából fakadó letisztultságot erősíti, hogy továbbra is csak a legfontosabb termékjellemzők jelennek meg a palackokon.
A fogyasztók májustól találkozhatnak a boltokban a megújult Unicum és Unicum Szilva palackokkal, mely változás valamennyi kiszerelésméretet érinti
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >