Megőrizte vezető helyét a Borsodi
Megtartotta piacvezető pozícióját tavaly a Borsodi Sörgyár, áll a cég május 10-én kiadott közleményében. A részvénytársaság 2006-ban 2,3 millió hektoliter sört értékesített, árbevétele pedig elérte a 44,3 milliárd forintot. A Magyar Sörgyártók Szövetségének adatai szerint a legnagyobb mennyiségben értékesített sör a Borsodi volt. A prémium termékek között a Beck’s értékesítése 48 százalékkal nőtt.
Az értékesítési sikerek mellett a Borsodi Sörgyár Zrt. adózott eredménye 2006-ban alacsonyabb volt, mint az előző évben, amely a rendkívüli költségnövekedésnek, a nagyon erős piaci árversenynek, illetve a malátagyár visszavásárlása okozta többletköltségeknek köszönhető.
A Borsodi Sörgyár Zrt. az idei évben is folytatja hosszú távú, következetes márkaépítési tevékenységét. Ennek meghatározó eleme a Borsodi sörcsalád megújuló arculata, amellyel a társaság célja, hogy a Borsodi korábbi rajongóit megőrizve további fogyasztók válasszák, kedveljék meg a termékeket.
A vállalat az eladási munkájában is jelentős fejlesztést, átalakítást tervez. Mindennek középpontjában az áll, hogy a lehető legtöbb eladási ponton nemcsak a termék, hanem a vállalat tájékozott és felkészült munkatársai is legyenek ott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >