Megnyitotta első hibrid üzletét az Amazon Skóciában
Az Edinburgh-i Waverly Mall ad helyet az Amazon első skóciai hibrid (online és offline) üzletének.
A pop-up bolt része az Amazon egész Egyesült Királyságban elindított pilot projektnek. Az üzlet kisebb e-commerce platformokat kínál majd a vásárlóknak, hogy megismertesse velük a kínálatát és a márkát.
A tervek szerint az Amazon 10 üzletet tervez nyitni a szigetországban.
Kapcsolódó cikkeink
A Budweiser pop-up stadionokkal várja a baseball rajongókat
Április 1. az MLB nyitónapja az Egyesült Államokban. Mivel limitált…
Tovább olvasom >Lehull a lepel az Amazon titkos fegyveréről: magyar webshopok is átvehetik az e-kereskedelmi óriás módszerét!
Óriásit robbant az e-kereskedelmi szektor a tavalyi évben, hiszen 2020-ban…
Tovább olvasom >Az Amazon volt a legnagyobb ruházati kiskereskedő tavaly az Egyesült Államokban
Az Amazon.com internetes kiskereskedelmi portál volt a ruházati termékek és…
Tovább olvasom >További cikkeink
FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >Hogyan lehet és kell egy márkának járványválságban kommunikálnia? Videókonferencia indul
Időpont: 2021. április 8. csütörtök, 9.00–15.10 Helyszín: Zoom videókonferencia Kedvezményes…
Tovább olvasom >