Megnyitja első pop-up boltját a Müller Londonban
Saját maguk állíthatják össze a vásárlók, mi kerüljön a joghurtba abban a pop-up üzletben, amit a Müller nyitott Londonban.
A vevő három alapíz (Müller Corner, Müller Corner Plain és Müllerlight Greek Style Natural) közül választhatnak, és különböző gyümölcsökkel, magokkal és egyéb finomságokkal díszíthetik a joghurtot.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Nyújtózkodó joghurtmárkák
A joghurtpiacon az egészség már majdnem olyan erős hívószó, mint…
Tovább olvasom >FDA: csökkentheti a joghurt a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának kockázatát
„Korlátozott bizonyítékokra” hivatkozva egyetért az FDA azzal az állítással, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >