Megnyílt az Amazon második „Just walk out” üzlete Londonban
Megnyílt az Amazon második „Just Walk Out” (Csak sétálj ki!) technológiát alkalmazó üzlete Londonban.
A kb. 232 négyzetméteres üzlet reggel 7-től este 11-ig várja a vásárlókat a hét minden napján. Az Amazon Go üzletei számára fejlesztett Just Walk Out technológia mindössze egy Amazon-fiók és egy ingyenes Amazon-applikáció meglétét feltételezi az üzletbe lépéshez. Érkezéskor a vásárló a bejáratnál beolvassa az appban megjelenő QR-kódot, a technológia pedig onnantól kezdve automatikusan rögzít minden egyes a polcról le, vagy oda visszakerülő terméket, valamint nyomon követi azokat egy virtuális bevásárlókocsiban. A vásárlás végeztével, a vásárló elhagyhatja az üzletet.
A tervek szerint nem ez az utolsó, a technológiára alapuló üzlet a londoni agglomerációban.
Kapcsolódó cikkeink
Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi…
Tovább olvasom >Az év toptrendje a mesterséges intelligencia
Az idei év nemzetközi sajtóban megjelent trendelőrejelzései mind a fogyasztók,…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsit tesztel a belga Colruyt
A vásárlók által belehelyezett termékeket beolvasó és a vásárlás befejeztével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >