Megérkezett a Stripe Magyarországra

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 11. 17. 11:20

A mai naptól hivatalosan is elérhetőek Magyarországon a Stripe fizetési szolgáltató megoldásai, amelyek a helyi internetes vállalkozásokat segítik abban, hogy megjelenjenek a világpiacokon és fizetési tranzakciókat fogadjanak a világ bármely pontjáról.

„Magyarország gazdag a vállalkozói és technológiai tehetség tekintetében, és meggyőződésünk, hogy még több magyar online vállalkozásnak lenne lehetősége akár világszerte terjeszkednie”, mondta Marcin Misztal, a Stripe kelet és közép-európai régióért felelős vezetője. „A Stripe célja, hogy minél több vállalatnak segítsen, hogy kreativitásuknak és ambícióiknak a földrajzi korlátok ne szabhassanak határt”
A Stripe infrastruktúra segítségével a vállalkozások pár kattintással elérhetik a világpiacokat
Mostantól kezdve a hazai vállalkozások akár 10 percen belül fogadhatnak fizetési tranzakciókat több mint 130 valutában. A Stripe most először hozzáférést biztosít számukra a Stripe Globális Fizetési és Treasury hálózatához. A fizetési tranzakciók fogadása mellett a vállalatok kezelhetik az előfizetéseket, fizethetnek harmadik feleknek és optimalizálhatják a mobil fizetéseket a Stripe használatával – mindezt egy központi felületről. A Stripe olyan mobil pénztárcákhoz is hozzáférést biztosít a felhasználóinak, mint az Apple Pay és a Google Pay.

A Stripe lendületet ad az új internetes üzleti modellek fejlődésének, és segíti a hagyományos vállalkozásokat az innováció gyorsabb megvalósításában

Ahogy egyre több tevékenység költözik a világhálóra, új online vállalkozás kategóriák jöttek létre az elmúlt években, ideértve a piactereket, a közösségi finanszírozást és az előfizetésen alapuló vállalkozásokat. A Stripe ezen vállalkozások igényeihez szabott megoldásokat kínál, és olyan eszközökkel támogatja a szoftverfejlesztőket és a vállalkozókat Európa-szerte, amelyek segítségével csatlakozhatnak a jövő online óriásainak soraihoz.
A COVID-19 járvány felgyorsította az internetes felületekre való áttérést. Számos kisvállalkozás, amely idén először hozott létre online boltot, a Stripe-ot választotta fizetési partnerének. Csak Európában több mint 100.000 vállalkozás csatlakozott a Stripe-hoz a 2020 márciustól júniusig tartó négy hónap alatt.
A Stripe szolgáltatásai egy ideje a bétatesztelők számára már elérhetőek volt Magyarországon, és az első visszajelzések nagyon biztatóak:
„Már régóta vártam, hogy a Stripe szolgáltatásai Magyarországon is elérhetőek legyennek. Több más, helyi szolgáltatóval is próbálkoztam. De egyikük sem rendelkezett olyan adottságokkal, amelyekre a vállalkozásunknak szüksége lenne. Webshopunkon keresztül többek között előfizetéseket is vásárolhatnak az érdeklődők és a Stripe ezt is tökéletesen tudja kezelni. Emellett fontos kiemelni, hogy a Stripe valamennyi szolgáltatása kimagasló a piacon, az onboardingtól és a rendszer felállításától kezdve a riportáláson és a biztonságon át egészen a visszatérítések kezeléséig – mondta Bánfalvi Carolyn, társalapító, Taste Hungary.

Kapcsolódó cikkeink