Megduplázná élelmiszerforgalmát a Marks & Spencer
Megduplázná hatmilliárd fontos élelmiszerforgalmát a Marks & Spencer, miután partnerségre lépett az Ocado nevű online szupermarkettel.
Az M&S februárban vásárolta meg az Ocado részvényeinek 50 százalékát, ami által a Marks & Spencer legkésőbb 2020 szeptemberére házhozszállítással bővíti majd szolgáltatásai sorát.
A cég ruházati és lakberendezési termékeinek legalább egyharmadát online szeretné értékesíteni 2022-re.
Kapcsolódó cikkeink
Három e-kereskedelmi létesítményét zárja be a Kroger
Az élelmiszer-kiskereskedő közölte, hogy május végén bezárja egyik dél-floridai és…
Tovább olvasom >A magyarok szeretik a legjobban csomagautomatában átvenni online rendeléseiket a közép-európai régióban
A közép-európai vásárlók egyértelműen preferálják a kifejezetten gyors házhoz szállítást…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >