Megbízhatóság, minőség
Nem lehet elégszer hangsúlyozni a kiváló minőség és a megbízhatóság jelentőségét. Az élelmiszeriparban hosszú távra tervező vállalatok Magyarországon a siker érdekében erre a két tényezőre kell, hogy alapozzák jövőjüket.Ezen a piacon a fogyasztó nap, mint nap megvásárolja termékeinket, újra és újra bizalmat szavazva ezzel annak a minőségnek, amelyet márkáink képviselnek. A legfontosabb pedig a fogyasztó bizalma, az ő igényei – a kereslet. Az határozza meg a jövőnket, hogy mennyire jól és milyen gyorsan tudunk ezekhez az igényekhez alkalmazkodni, illetve sikerül-e megnyerni és megtartani a belénk vetett bizalmat.
Ezek záloga a stratégiai tervezés, a folyamatos innováció és fejlesztés, valamint az alapelv, hogy semmilyen kompromisszumot ne kössünk a jogszabályi megfelelést és élelmiszerbiztonságot érintő kérdésekben.
Komoly felelősség ez a fogyasztó felé, akinek a megbízható, állandó minőség értéket jelent, különösen akkor, amikor meg kell fontolnia, mire költi jövedelmének egy jelentős részét – és felelősség az egész iparág hírneve iránt, amelynek öregbítése minden piaci szereplő feladata és érdeke.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >ENSZ: világszerte tovább nőtt tavaly az élelmiszer-bizonytalanság
Tovább nőtt az élelmiszer-ellátás bizonytalansága 2023-ban – olvasható az ENSZ…
Tovább olvasom >