Még az idén megkezdődhet a nemzeti pálinkastratégia kidolgozása
Még az idén megkezdődhet a nemzeti pálinkastratégia kidolgozása – közölte a Földművelésügyi Minisztérium (FM). A pálinkastratégiát az FM a köztestületté alakult Pálinka Nemzeti Tanáccsal (PNT) közösen kívánja kidolgozni. Ennek egyik fontos eleme lesz, hogy a magyar pálinka nemzetközi ismertségét, piaci versenyképességét, exportlehetőségeit növeljék.
Kapcsolódó cikkeink
Hazai párlatok a középpontban: óriási sikert aratott a II. Árpád Párlat Koktélverseny
Minden várakozást felülmúlt a tegnap megrendezett II. Árpád Párlat Koktélverseny,…
Tovább olvasom >Egy kupica bizonytalanság
A válságok, hiányproblémák, infláció ellenére tartják még magukat a kereskedelmi…
Tovább olvasom >NAV: több mint 25 ezer liter ismeretlen eredetű alkoholt foglaltak le a pénzügyőrök egy szeszfőzdében
Több mint 25 ezer liter ismeretlen eredetű alkoholt foglaltak le…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >