McDonalds: műanyagmentes napok
A McDonalds nemrég nagy lépésre szánta el magát: júniusban tíz napon át műanyaghelyettesítő csomagolásban értékesítette termékeit egy berlini bevásárlóközpontban.
A kísérlet az ételekre és italokra egyaránt vonatkozott, s két célja volt: egyrészt az, hogy a cég megfeleljen az EU azon törekvéseinek, amely betiltaná az egyszer használatos műanyagokat, másrészt, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a műanyagszennyezésre.
A Better McDonald’S Store tíz napn át ehető ostyatálakban kínált egy sor terméket. A műanyag szívószálak helyét papírból készültek vették át, a műanyag evőeszközt pedig fára cserélték. A szendvicseket fűből készült csomagolóanyagba tettk, a Chicken McNuggets pedig papírzacskóban érkezett a vásárlókhoz kartondoboz helyett.
Kapcsolódó cikkeink
Pikáns újítással állt elő a McDonald’s marketingfronton
A McDonald’s egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában, melyben olyan plakátokat helyeznek…
Tovább olvasom >A McDonald’s nehéz döntést hozott
A McDonald’s bejelentette, hogy visszavásárolja izraeli üzleteit, hogy helyreállítsa hírnevét…
Tovább olvasom >Újabb országnak int búcsút a McDonald’s
A McDonald’s váratlan döntést hozott: felbontja Srí Lanka-i franchise-partnerével kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >