Mayer Gábor a Mondelez Hungária új vezetője
Július 1-től új vezető irányítja Magyarország piacvezető csokoládé, keksz és cukorka forgalmazóját, a Mondelez Hungáriát. Mayer Gábor a cég kereskedelmi igazgatói pozícióját megtartva látja el az ügyvezetői feladatokat is. A hazai vállalatot 2012 ősze óta vezető Iryna Shandarivska a Mondelēz International európai központjában kapott megbízást, a keksz üzletág marketing igazgatójaként folytatja karrierjét.
2014. július 1-től Mayer Gábor vette át a Mondelez Hungária Kft. irányítását. Az új vezető a Mondelez Hungária kereskedelmi igazgatói pozícióját megtartva látja el az ügyvezetői feladatokat is.
Mayer Gábor (47) két évtizedes tapasztalattal rendelkezik az FMCG szektorban. 1993 és 2006 között az Unilever Magyarországnál végig kereskedelmi területen dolgozott, különböző beosztásokban. Pályafutását a jégkrém üzletág kereskedelmi igazgatójaként fejezte be e vállalatnál. 2006 és 2008 között a Danone tulajdonában lévő Győri Keksz kereskedelmi igazgatói tisztségét töltötte be. Tulajdonosváltás után, 2008-tól szintén kereskedelmi igazgatóként dolgozott a Kraft Foods Hungáriánál, mely az anyacég 2012 októberi kettéválásával a Mondelez Hungária nevet vette fel. Mayer Gábor gazdasági mérnök, diplomáját a Szent István Egyetemen szerezte. Nős, három gyermek édesapja.
A Mondelēz International a világ legnagyobb globális snack vállalata; csokoládé, keksz, cukorka és rágógumi gyártásával és forgalmazásával foglalkozik. Idén májusban jelentette be a cég, hogy a D.E. Master Blenders 1753-mal közös vállalatban egyesítik kávémárkáikat, létrehozva a világ legnagyobb pure-play kávévállalatát. Így a Mondelēz International 2015 év közepétől (a versenyhatósági jóváhagyásokat követően) immár kizárólag a klasszikus snack kategóriákra fókuszál. Ezekben (csokoládé, keksz, cukorka) a Mondelez Hungária hazánkban piacvezető.
A Mondelēz International a világ piacvezető vállalata a csokoládé, keksz, cukorka, és italpor kategóriákban, és a világ második legnagyobb kávé és rágógumi forgalmazója. A cég magában foglalja a korábbi Kraft Foods Inc. valamennyi, világszerte ismert snack és élelmiszer márkáját, miután a cég észak-amerikai fűszeráru- és élelmiszer üzletága 2012 októberében önálló vállalattá vált.
A Mondelēz International portfóliója számtalan, világszerte közkedvelt márkát tartalmaz, mint például a Cadbury és Milka csokoládékat, a Jacobs kávécsaládot, az LU, Nabisco és Oreo kekszeket, a Tang italporokat és a Trident rágógumikat. A világ több mint 100 országában működő Mondelēz International éves árbevétele meghaladja a 35 milliárd dollárt.
A Mondelez Hungária Kft. mint a Mondelēz International hazai lányvállalata – jogelődjei révén – immár húsz éve működik Magyarországon. Piacvezető a magyarországi csokoládé, keksz és cukorka piacon. Termékportfóliójába olyan közkedvelt márkák tartoznak, mint a Milka, Sport szelet, Győri Édes, JóReggelt!, Dörmi, TUC, Halls és a Negro.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >