Másfél millió forintos forgalom egyetlen négyzetméteren
Bár a Tesco dicsekedhet a legnagyobb árbevétellel, az egy négyzetméterre jutó legnagyobb forgalmat az Auchan produkálta, megközelítve a másfél millió forintot.
A Napi Gazdaság kimutatása szerint a Lidl áll a második helyen, maga mögé utasítva a Penny Marketet, a Corát és az ötödik helyen álló Tescot. Elemzők szerint az Auchan vezetése nem meglepő, a francia lánc ugyanis évek óta meglevő áruházainak hatékonyságnövelésére fordítja forrásait, míg például a Tesco vagy a hatodik helyen álló Spar a terjeszkedésre összpontosít. A leggyorsabban terjeszkedő láncoknál azért lehet viszonylag alacsony az egy négyzetméterre jutó forgalom, mert az egy éven belül hálózatba lépő üzletek alapterülete már szerepel az adatokban, de az éves forgalom még nem. Ráadásul egy üzletnek 2-3 évre van szüksége, hogy "bejáratódjon". Hozzá kell tenni azonban, hogy noha az egy négyzetméterre jutó forgalom sokat elárul egy hálózat hatékonyságáról, a nyereségességre ebből az adatból még nem lehet következtetni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >