Málna-áfonya ízesítéssel, letisztult csomagolással és megújult recepttel jön a Borsodi Friss
A Borsodi Sörgyár felfrissítette a hazai piac első ízesített sörmárkáját, a Borsodi Frisst. Megújult a termékek csomagolása, valamint a termékcsalád egy teljesen új taggal, a 0,0%-os málna-áfonya ízzel bővült. Emellett a már korábban elérhető citrom, grapefruit és a bodza-citrom is elérhető 0,0%-os változatban. A megújulás részeként a sörgyár új kampányt is indított a fogyasztók megszólítására.
A Borsodi Sörgyár 2011-ben elsőként vezette be a hazai ízesített sör kategóriát, a Friss termékcsaládot. Az ízesített sörök a hazai fogyasztók körében azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, ezért az idei nyári szezonra, alkalmazkodva a fogyasztói igényekhez a Borsodi megújította a termék receptúráját, új ízzel bővítette a portfoliót, valamint a teljes termékcsalád új, letisztultabb csomagolást kapott.
Az újdonságok kapcsán Vuleta Zsolt a Borsodi Sörgyár ügyvezetője kiemelte:
„Úgy gondolom a Borsodi Friss bevezetése és folyamatos fejlődése jól szemlélteti azt, amiben itt a Borsodinál hiszünk. Biztos alapokra építkezve, folyamatosan fejlesztjük portfóliónkat, hogy azok a lehető legjobban kiszolgálják fogyasztóink igényeit. Közel 10 éve elsőként döntöttünk úgy, hogy bevezetjük a hazai piacra az első ízesített söreinket, a Borsodi Friss termékcsaládot. Idén pedig időszerűnek láttuk, hogy nemcsak kívülről, hanem receptúrában frissítsünk. Emellett egy új ízvariánst is elérhetővé teszünk. Ugyanakkor a már ismert termékek ízvilágán nem változtatunk, hiszen azokat fogyasztóink megkedvelték az elmúlt években”
A termékkel szembeni várakozásokról elmondta:
„A szezont illetően optimisták vagyunk, és úgy gondoljuk, hogy az új málna-áfonyás ízesítésnek, valamint a 0,0%-os termékeknek köszönhetően, az ízesített sörök terén, akár kétszámjegyű bővülést is elérhetünk”
A Borsodi Friss eddig citrom, grapefruit és bodza-citrom ízben volt elérhető, ehhez csatlakozik idén a málna-áfonya ízesítés. Fontos változás, hogy bár mostantól az alkoholmentes termékek alkoholtartalma 0,0%, a receptúra megújulása nem jelent majd ízváltozást.
A megújulást egy friss kommunikációs kampány és megújult márkastratégia is kíséri.
A megújult Borsodi Friss termékek júniustól már elérhetőek az üzletek polcain, valamint a Borsodi termékeket árusító vendéglátóhelyeken.
Kapcsolódó cikkeink
Fogytán a német sörösüvegek
A német sörfőzdék arra figyelmeztetnek, hogy az emelkedő termelési költségek…
Tovább olvasom >Alkoholtartalom nélkül is élmény a sörfogyasztás
A fogyasztók egyre tudatosabbá válásának trendje a sörök piacára is…
Tovább olvasom >A jó idővel együtt érkezik az ANTL New England IPA
A Dreher Sörgyárak tavaly nyáron adta át a történelmi főzőházától…
Tovább olvasom >További cikkeink
A diófák baktériumos megbetegedését kezelő növényvédőszer kifejlesztésébe kezd egy pécsi cég
Egy új, a dió baktériumos rügy-, levél-, és termésfoltosság betegségét…
Tovább olvasom >Italos kartonokból gyárt építőanyagot a Stavmat Kaposváron
Gipszkartont helyettesítő lapok gyártásába kezdett tetra pak italos kartonok újrahasznosításával…
Tovább olvasom >Robotizált raktárbázist nyitott a Euronics Kft. Üllőn
Robotizált raktárbázist nyitott a Euronics műszaki áruházlánc Üllőn, az 1,6…
Tovább olvasom >