’Mall Of The Metaverse’ – bevásárlóközpontot nyitott a Metaversumban a Majid Al Futtaim
A Majid Al Futtaim a dubaji World Government Summit-on jelentette be a „Mall of the Metaverse”, virtuális kiskereskedelmi és szórakoztató platformjának indulását.
A Mall of the Metaverse képviseli majd a Majid Al Futtaimot a Decentralandon, az egyik legfejlettebb metaverse platformon.
A Mall of the Metaverse nyitását több tesztelési fázis előzte meg és nyitva áll a bevásárlóközpont azon látogatói előtt, akik a kiskereskedelmi, szórakoztató és szabadidős kínálatban digitális élményeket keresnek – közölte a Majid Al Futtaim.
A bevásárlóközpontban a vásárlók megtalálhatják a Carrefourt, a VOX Cinemas-t, a THAT Concept Store-t, a Chalhoub Group modern keleti illatokra specializálódott márkáját, a Ghawalit, valamint a Samsung Store-t, és a későbbiekben pedig számos további márka és funkció lesz elérhető.
„Az elmúlt években megnőtt az igény a digitális élmények iránt, és mi azon dolgozunk, hogy a viselkedéstudományt és az adatokat felhasználva azt nyújtsuk a vásárlóknak, amit akarnak, és amire vágynak” – mondta Fatima Zada, a Majid Al Futtaim bevásárlóközpontok omnicsatorna- és digitális igazgatója.
„Gyors fogyasztói megfigyeléseink, melyeket cselekvési terv és számos tesztelési szakasz követte, mostanra egy teljes értékű projektet eredményeztek, amely egy lépéssel az online vásárlás előtt jár – ez a Mall of the Metaverse. A pláza fejlesztésének még a kezdeti fázisában vagyunk, és közben figyelemmel kísérjük vásárlóink változó igényeit, vágyait és elvárásait”.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >