Magyar termékek vásárlásáért Magyar Termék-mese jár a SPAR-ban
December 7-e és 24-e között minden vásárló, aki a SPAR webshopjában legalább 3 ezer forint értékben valamilyen „Magyar Termék” védjegyes árut vásárol, megkapja a Habfehér karácsony című mesefüzetet, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ajándékát.
A Magyar Termék közösségi promóciók történetében ez az első olyan fogyasztói akciónk, amelyben kivétel nélkül valamennyi, a SPAR webshopban kapható védjegyes termék részt vesz, szemben az eddigi szűkebb körű összefogással – mondta el Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. ¬– Korábbi kampányaink, mint például a klasszikus közösségi nyereményjátékaink, az érintett 10-15 gyártó közös finanszírozásával jöttek létre, ez a mostani azonban a Magyar Termék Nonprofit Kft. önálló szervezésében és finanszírozásával, a SPAR együttműködésével valósul meg. Mi biztosítjuk az azonnali ajándékot, amely legalább 3 ezer forint értékű, és bármely magyar, hazai és/vagy hazai feldolgozású védjegyes áru megvásárlása után jár. Az ajándék pedig nem más, mint egy Magyar Termék-mesefüzet, a Habfehér karácsony.
Ami nem változott: e kiemelt forgalmat generáló időszakban is népszerűsíteni a hazai termékeket – hangsúlyozta az ügyvezető. Így mindazon védjegyhasználónk részesül a december 7-e és 24-e között zajló akció előnyeiből, akiknek termékei megtalálhatók a SPAR webshopjában.
A Magyar Termék Mese sorozat, mint eszköz nem újdonság a Magyar Termék promóciós stratégiájában. A Habfehér karácsony is azt a célt szolgálja, hogy a gazdagon illusztrált, könnyen olvasható mesékkel már óvodás, kisiskolás korukban felhívjuk a gyermekek – és szüleik! – figyelmét az egészséges és tudatos táplálkozásra, és rámutassunk, hogyan tehetjük mindezt a hazai, helyi élelmiszerek választásával. Az izgalmas történet végén kreatív foglalkoztató részt kínál a gyerekeknek alkotási lehetőségeket, még inkább bevonva őket az egészséges életmód témakörébe.
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Hajápolás új dimenziókban
A hajápolási kategóriában a fogyasztói igények egyre inkább a professzionálisabb,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >