Magyar regionális igazgató a Bonduelle-nél

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 06. 27. 08:00

Ostermayer Miklós (42) tölti be 2008. júniustól a Bonduelle kelet-közép-európai régiójának igazgatói pozícióját. Õ az első magyar szakember ilyen poszton az európai piacvezető francia cégnél.Ostermayer Miklós nevéhez fűződik többek között két gyorsfagyasztott termékeket gyártó és forgalmazó nemzetközi cég magyarországi elindítása és bevezetése. Három évig a német tulajdonú FRoSTA céget vezette, majd a svéd FINDUS magyar leányvállalatánál volt ügyvezető igazgató.
– Előző munkaköreimhez képest nagyobb a kihívás, négy ország: Csehország, Szlovákia, Magyarország kereskedelmi és marketingmunkájáért, illetve közvetve, egy helyi exportőrön keresztül Szlovéniáért is felelek – nyilatkozta lapunknak Ostermayer Miklós. – Ráadásul nem csupán gyorsfagyasztott termékek tartoznak a portfólióba, hanem konzervek is.
Új munkakörében elsősorban az értékesítés és a marketing koordinálása, új csatornák feltárása, a hosszú távú piaci stratégia meghatározása lesz a feladata a szakembernek.
Kinevezése egyben azt is jelenti, hogy a Bonduelle központi szerepet szán a régión belül Magyarországnak. Miután a négy ország közül a cég csak nálunk rendelkezik gyártóbázissal, az ésszerűség is azt diktálta, hogy innen felügyeljék az egész piaci politikát. Annál is inkább, mivel a kereskedelmi láncok saját márkás tendereiket egyre gyakrabban regionális méretekben írják ki.
– Nagyon kedvező benyomásokat szereztem a vállalati kultúráról – mondja Ostermayer Miklós. – A Bonduelle alapjában véve családi cég, ezért az oly sok multinacionális vállalatra jellemző rövid távú eredménykényszer helyett a hosszú távú építkezés kerül előtérbe. Megbecsülik az egyént, nem tekintik egy kicserélhető fogaskeréknek. Ez abban is tetten érhető, hogy a kollégák nagy része 8-10 éve a cégnél dolgozik, de a 12-15 év sem ritka. Ez az FMCG-szektorban sajnos meglehetősen szokatlan jelenség.

Kapcsolódó cikkeink