Magazin: A vendéglátás felé nyit a Borháló II.

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 06. 09. 12:24

A Borháló egyedülálló koncepciójú, sikeres franchise-hálózat; célja magas minőségű magyar folyó borok értékesítése, amelyek árára nem rakódik a csomagolás és a többlépcsős kereskedelmi láncolat költség- és profitigénye. Sorozatunk második részében Elek Márton, a Borháló stratégiáért és marketingért felelős munkatársa és társtulajdonosa személyes kérdésekre válaszol.

Magazin A vendeglatas fele nyit a Borhalo II.

Mire a legbüszkébb eredményei közül?
Hogy olyannal foglakozhatok, amit csinálni szeretek, és közben sok embernek okozok boldogságot.

Mennyit dolgozik egy nap?
Amikor nem a gyerekeimmel foglalkozom, akkor mindig.

Mit szeret az emberekben?
A sokféleségüket. Alapvetően hiszek az emberekben – jót akarnak, és nagyon hálásak, ha valami jót kapnak.

Mit nem?
Nem állhatom a kishitűséget és a felelőséghárítást. Sokan feladják az álmaikat és elhiszik magukról, hogy nem fognak többet elérni, pedig csak a terveken, álmokon múlik a boldogság.

Melyik a kedvenc étterme?
A Repeta lakásétterem

És a kedvenc étele?
Mindent szeretek, még a tökfőzeléket is, de a rántott akármivel vegyes körettel ki lehet kergetni a világból

Külföldön milyen típusú étterembe megy be?
A lényeg, hogy karaktere legyen. Lehet bármi, csak látszódjon benne a gondolat, ami a belsőépítészeti részletekben ugyanúgy megjelenik, mint az étlapban. Imádom a jól brandingelt helyeket, pozicionálástól függetlenül.

Mit iszik otthon a vacsorához?
A fehérborokat szeretem, azon belül is az érettebbeket

Melyik volt az utolsó nagy könyvélménye?
Daniel Kahneman: Gyors és lassú gondolkodás

Hová szeretne eljutni, ahol még nem járt?
Egy kirándulást szervezünk a Himalájába. Iránba szeretnék még elmenni. A legjobb lenne Nepálig motorozni, vagy még tovább!

Mivel foglalkozna, ha nem a bor lenne a hivatása?
Nem a bor a hivatásom, az csak egy megtestesülése annak, hogy örömet, élményt szerezzek az embereknek. Pénzt keresni nem cél, inkább következmény.

Kapcsolódó cikkeink