Magasra teszi a lécet 2019-ben a Magyar Termék
Minden korábbinál sikeresebb évet zár a Magyar Termék védjegyrendszer, nemcsak tagjainak számát tudta tovább növelni, hanem olyan új kezdeményezéseket is elindított, amelyeket a gyártó és kereskedő partnerei is kedvezően fogadtak. 2019 még ehhez képest is a nagy ugrás éve lesz – ígéri Benedek Eszter, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Tudta tartani az elmúlt évek dinamikáját, így 2018 végére 170-re bővítette védjegyhasználóinak számát a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. Az új tagok ráadásul sokszínűen szélesítették a meglévő partneri kört, hiszen ásványvizes, tej- és édesipari társaságok mellett háztartási higiéniai termékeket gyártó, valamint közétkeztetéssel foglalkozó cég is megtalálható közöttük.

Benedek Eszter
ügyvezető
MAGYAR TERMÉK
A 2019. január elejéig tartó közösségi nyereményjáték csúcsot döntött a csatlakozó cégek számában, hiszen 15 cég szállt be az akcióba, amelynek már a részeredményei is minden eddiginél jobbak voltak. Jövőre több partnert már nem vonhatunk be hatékonyan a nyereményakcióba, így, ha még többen jelentkeznek, akkor akár két játék elindításán is érdemes lesz elgondolkodnunk – mondja Benedek Eszter, aki hozzátette, hogy emellett további, hálózatspecifikus nyereményjátékban is részt vehettek a védjegyhasználó gyártók, valamint a korábbinál is több, 27 üzletlánci promóciót sikerül megvalósítaniuk a meghatározó áruházláncokban a védjegyes termékekkel.
A Magyar Termék 2018 nyarán útjára indította kereskedelmi fórumait, amelyeken egy-egy áruházlánc látja vendégül a védjegyhasználó cégeket, és a kedvező tapasztalatok nyomán a METRO és a CBA után jövőre újabb hálózatoknál szeretnék ilyen rendezvényekkel fejleszteni a partnercégeik és a kereskedők kapcsolatát, az értékesítési és marketinglehetőségek kihasználását. A közös gondolkodásnak, a tapasztalatok és információk megosztásának kívánt teret adni a Magyar Termék a szintén 2018-ban elindított Agóra konferenciáival is. A két teltházas rendezvény jól mutatta, hogy a mindenkit érdeklő aktuális témák mellett a személyes kapcsolatépítés lehetősége szintén fontos a partnercégek vezetőinek.
A Magyar Termék jövőre bővíti a közösségi programjai palettáját, és CSR-programokat is kínál a tagjainak, akik kulcsrakész, a nonprofit cég által szervezett akciókhoz csatlakozhatnak.
A sikeres bevált és új programjainak folytatása mellett a Magyar Termék jövőre szintet akar lépni, és az eredettanúsításon felül minőségtanúsítással bővítené a tevékenységét. A megalakulása óta tett legnagyobb lépéssel a termékek kiválóságát is igazoló védjegyet kíván bevezetni. Tapasztalatai szerint a fogyasztóknak és a gyártóknak is lenne erre igénye, mert nincs széles körben ismert, sok árura alkalmazható, kipróbált tanúsítási rendszert maga mögött tudó minőségjelölés a hazai piacon.
A legismertebb eredettanúsító védjegyrendszer működtetőjeként egy ilyen védjegy kidolgozásán és bevezetésén dolgozik a nonprofit kft., amely ebben együttműködik az Agrárminisztériummal is – enged bepillantást a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2019-es terveibe Benedek Eszter. Szerinte a kiválóság elismerésének más formáit is keresik a gyártók, így egy ezt elismerő, hiteles, átlátható elbírálási szempontokon nyugvó, az elismerés mellé érdemi marketingtámogatást nyújtó termékdíj alapításán is gondolkodnak. Erre ösztönzi őket az is, hogy a 2018-ban először kiosztott Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjnak már az első évben érezték az erejét, amit jól mutatott, hogy az elismerés a nyertes fogyasztói kommunikációjában is komoly szerepet kapott.
Kapcsolódó cikkeink
Adventi jótékonysági élelmiszergyűjtési akciót indított az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft.
Adventi jótékonysági élelmiszergyűjtési akciót indított az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az…
Tovább olvasom >AM: Tovább kell növelni a szójatermesztést, cél ebből is az önellátás
A magyar gazdák agrártámogatásai a 2027-ig tartó időszakban is biztosítottak…
Tovább olvasom >Magyarország cukrászati értékei
A Magyar Cukrász Ipartestület az Agrárminisztérium Hungarikum Bizottsága által kiírt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Íme 2024 legfontosabb digitalizációs trendjei
Jövőre várhatóan tovább gyorsulnak a vállalati digitalizációs törekvések, az előrejelzések…
Tovább olvasom >Így zajlik a karácsonyi készülődés a PENNY-vel
Még emlékezetesebbé szeretné tenni a PENNY a karácsonyi készülődés időszakát:…
Tovább olvasom >ProWein 2023: Az ágazat vezető szakvására sikerrel teljesítette a várakozásokat
A minden résztvevői csoportnál egyöntetűen kimagasló értékelésével és jelentős nemzetközi…
Tovább olvasom >