Luxusáruház épül az Andrássy úton
Áprilisban új luxusáruház kialakítása kezdődik a budapesti Andrássy út 19 alatt. A tervek szerint a három emeletes komplexumban 30 felsőkategóriás márka üzlete, egy kávézó és egy étterem kapna helyet. Az áruház 2012 szeptemberében nyílik meg.
Idén tavasszal a hazai divatpiacon eddig ismeretlen vállalkozás kezdi meg mintegy ötmilliárd forintos beruházását az Andrássy úton. A Docler Holding neve hazánkban egyelőre csak szűk körben ismert, nem véletlen: a cég néhány év alatt hozta létre a világ egyik leglátogatottabb erotikus oldalát, s eddig is jobbára az online szórakoztatóiparban nyomult. A holding ebben a formájában pedig 2008-ban jött létre. Az Andrássy úti luxusáruház beruházója, a WebMindLicenses Kft. mögött ugyanaz a Gattyán György Zoltán áll, aki tíz év alatt a világ egyik leglátogatottabb erotikus oldalát hozta létre.
A WebMindLicenses Kft. annak a Docler Holdingnak a tagja, amely – honlapja szerint – weboldalak, szórakoztató webes szolgáltatásokat fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozik. A Népszabadság listájában a 150 leggazdagabb magyar között jegyzett üzletember cégcsoportja több látogatott oldal fejlesztője és hosting szolgáltatója (A webhosting internetes tárhely biztosítását jelenti. Ha valaki költséghatékonyan akar weblapot fenntartani, nem akar drága saját szervert fenntartani, a hosting szolgáltatók szervererőforrásaikat meg lehet vásárolni).
A Docler tavaly létrehozott projektcége, az il Bacio Kft. élére pedig nem más, mint az egykor a hazai luxuspiacra első fecskeként megérkező Ermenegildo Zegna hazai ügyvezető igazgatója, Magyari Tamás került. Az Andrássy úti luxusáruházat ez a vállalkozás üzemelteti majd.
A áruház beruházója a Docler Holding egyik másik vállalkozása, a WebMindLicenses Kft. A projekt teljes értéke meghaladja az 5 milliárd forintot. Az átalakítás várhatóan 2011 áprilisában kezdődik, és a tervek szerint 2012 júliusára fejeződik be. Az áruház 2012 szeptemberében nyílik meg a nagy közönség előtt – – tudta meg a Világgazdaság Online Magyari Tamástól. Azt, hogy pontosan mely márkák nyitnak majd üzletet nem akarta elárulni.
Magyari Tamás szerint a cégcsoport mindig is figyelemmel kísérte a piac e szegmensének változásait. A tulajdonosi szféra, rendkívül fontosnak tartja, és saját küldetésüknek tekintik a kultúra ezen vonalának erősítését. Budapesten az elmúlt hat évben látványosan jelentek meg nagyobbnál nagyobb divatcégek. Az Andrássy út, Nagymező utca és Bajcsy-Zsilinszky út által határolt szakaszán pedig szinte csak luxuscégek nyitottak szebbnél szebb üzleteket.
Az il Bacio Kft. ügyvezető igazgatója szerint Budapesten a felsőkategóriás termékek és szolgáltatások iránti kereslet lényegesen nagyobb mint a kínálat. „Célunk egy olyan szolgáltatáscsomag bemutatása és értékesítése, melyre Magyarország, és az itt élő emberek már rég megértek. Ne felejtsük el, egyszer Budapest már volt a divat központja, miért ne lehetne ismét” – nyilatkozta lapunknak.
Az il Bacio di Stile – azaz a stílus csókja – nevet kapott luxusáruháznak már honlapja is működik. A négyezer négyzetméteres épület földszintjén kávézót, szintenként 8-10 üzlethelységet, a legfelső szinten panorámás éttermet terveznek – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >