Limitált kiadású Coca-Cola Zero
A Coca-Cola és a Disney globális együttműködésének köszönhetően a Coca-Cola limitált kiadású csomagolásán Star Wars-karaktereket felvonultató termékeket vezet be a piacra, hogy ezzel ünnepelje az utolsó Star Wars-epizód hazai, decemberi bemutatóját.
A kampányban a legnépszerűbb Coca-Cola Zero variánsok félliteres PET-palackos és fémdobozos termékei vesznek részt, amelyet TV-reklámmal, digitális kommunikációval, speciális bolti megjelenésekkel és fogyasztói promócióval támogatnak majd. A fogyasztói promóció november 1-től január 15-ig tart, ezalatt a vásárlók különleges Star Wars-nyereményeket és Star Wars ihlette hollywoodi utazást is nyerhetnek.
Bevezetés hónapja: 2019. november
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV-reklám, digitális kommunikáció, speciális bolti megjelenések és fogyasztói promóció
Kapcsolatfelvétel: Coca-Cola HBC Magyarország T.: 06-24-500-500
Kapcsolódó cikkeink
1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Bertolli Carbonara tésztaszósz
A Bertolli Carbonara tésztaszósz elkészítésének kulináris titkát autentikus olasz receptek…
Tovább olvasom >XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >