Húsz százalékkal nőtt a Lidl borexportja
Közel 15 millió palack magyar bort értékesített a Lidl Magyarország 2017-ben, amelynek mintegy felét exportálta külföldre. Az európai vásárlók a Királyleánykát, a Tokaji Furmintot és a Szürkebarátot keresték a leginkább – derült ki a Lidl Wine Expo Hungaryn, ahol 21 borvidék 366-féle bora közül választották ki a nemzetközi szakértők azokat, amelyek 2018-ban kerülnek majd fel Európa-szerte a Lidl áruházak polcaira. A rendezvény célja, hogy a Lidl Magyarország a magyar borok Európán belüli népszerűsítésével támogassa a hazai bortermelőket, aminek eredményeként tavaly 14,9 millió palack bort értékesítettek, és mintegy 7 millió palack bort exportáltak a magyar borászatok Európába az áruházláncon keresztül.
Az elmúlt időszakban igen jelentős források álltak rendelkezésre a szőlő- és bortermelők fejlesztési elképzeléseinek megvalósítására, a Kormány továbbra is stratégiai partnerként tekint rájuk – hangsúlyozta a Lidl Wine Expo Hungary megnyitóján Font Sándor, a Parlament Mezőgazdasági Bizottságának elnöke. //
L.B.
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: PLMA-hírek: A diszkontok meghódítják Európát
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége E-Scanner című legfrissebb havi hírlevele…
Tovább olvasom >Magyar borok premierje a világ legismertebb borászati szaklapjában
A Decanter májusi számának 36 oldalas speciális melléklete a magyar…
Tovább olvasom >Csirke kisokos 3 Rántott csirke és csirkemell szuprém – Lidl Főzőiskola Széll Tamással
Főzzön együtt Szél Tamással a Lidl főzőiskolán!
Tovább olvasom >További cikkeink
Megterhelte a Tesco eredményét a koronavírus-járvány
Csökkent a legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat, a Tesco adózás előtti…
Tovább olvasom >Amit az elmúlt 15 hónapról tudni érdemes
Piackutatóktól első kézből láthatták a résztvevők a teljes 2020 és…
Tovább olvasom >Több ezer négyzetméternyi zöldfelülettel nyílik meg Buda legnagyobb bevásárlóközpontja
Közel 4000 négyzetméteren elterülő színes növénytakaró, díszfüvek, cserjék és hűs…
Tovább olvasom >