Laktózmentes tejtermék a Tesco sajátmárkás kínálatában
Laktózmentes tejtermékekkel bővül a Tesco sajátmárkás kínálata. Kiváló minőségű tej, túródesszert, kakaó, tejföl, túró és habtejszín is várja mostantól a tejcukorra érzékeny vásárlókat, méghozzá rendkívül kedvező áron.
Egyes szakértők szerint Magyarországon mintegy 2-3 millióra tehető a laktózérzékenyek száma. Vagyis ez a kellemetlen tünetekkel, például puffadással vagy hasi görcsökkel járó egészségügyi probléma a magyar lakosság közel egyharmadát érinti. Legyen szó akár egy frissítő reggeli kávéról, egy ebéd utáni túrós desszertről, vagy a vacsora mellé egy pohár kakaóról, a tejcukorra érzékenyek mostantól a Tesco magas minőségű, sajátmárkás termékei közül is választhatnak.
„Kiemelten fontosnak tartom, hogy vásárlóink számára segítséget nyújtsunk az egészséges életmód kialakításához. Hetente 3,5 millió ember vásárol áruházainkban, termékeink így szinte minden magyar család asztalán megtalálhatók. Arra törekszünk, hogy kínálatunk segítse a változatos étrend összeállítását, és a speciális táplálkozási előírásokat követő vásárlóink igényeinek is megfeleljünk. Az új, sajátmárkás, Tesco laktózmentes termékcsalád is azt a célt szolgálja, hogy minél több vásárlónk számára elérhetőek legyenek ezek a termékek, méghozzá kedvező áron.” – mondta Nigel Jones, a Tesco-Globál Áruházak Zrt. vezérigazgatója.
A Tesco kiváló minőségű, laktózmentes termékei között megtalálható a 2,8% zsírtartalmú tej 1 literes kiszerelésben, valamint szintén 1 literes dobozban, a 1,5% zsírtartalmú felbontásig hűtést nem igénylő tartós tej is. A praktikus, 2 deciliteres kiszerelésben kapható Tesco laktózmentes kakaót a gyerekek akár az iskolába is magukkal vihetik. A közkedvelt túródesszert laktózmentes változata is megtalálható az áruházlánc sajátmárkás termékei között. Sütéshez és főzéshez pedig kiváló alternatívát nyújt a 180 grammos kiszerelésben kapható Tesco laktózmentes túró, a 150 grammos Tesco laktózmentes tejföl és az 500 milliliteres laktózmentes habtejszín.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >