Különleges konyakos üveg a Hennessy-től
„Very special”, azaz nagyon különleges. Ezt a nevet adta a Hennessy legújabb konyakosüvegének, amely limitált kiadásban jelenik meg.
Az üvegen látható címkét Felipe Pantone, a nemzetközileg elismert kortárs művész tervezte. Panton sok időt töltött Cognac-ban régi Hennessy-címkéket tanulmányoza, s itt találkozott Renaud Fillioux de Gironde-dal, a legendás párlatmesterrel, aki segített neki mélyebben megérteni a Hennessy lényegét.
A Hennessy-ház minden évben más-más múvészt kér fel, hogy tervezze meg arra az évre a „Nagyon különleges” címkét.
Kapcsolódó cikkeink
szakMAfest: a szakképzésben ma karrier van
A szakképzésben ma már karrier van, ezzel a karrierrel kell…
Tovább olvasom >Erdőtelepítési programba kezd a Hennessy
A Hennessy Cognac márka elindította Forest Destination nevet viselő erdőtelepítési…
Tovább olvasom >Globális együttműködésbe kezd a Hennessy az amerikai profi kosárligával, az NBA-vel
Az LVMH prémium konyakkészítője, a Hennessy az első globális égetettszeszesital-támogatója…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >