Középpontban a beszállítók a Nestlénél

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 04. 03. 02:10

A Nestlé Hungária Kft. külső beszállítóinak döntő többsége magyar, évente több mint 1700 hazai vállalkozás szállít árut vagy nyújt szolgáltatást a vállalatnak.

Az elmúlt években folyamatosan növelte megrendeléseinek értékét a hazai beszállítóknál a Nestlé. Nem csupán az itthoni, hanem az élelmiszer-ipari vállalat globális hálózata is jelentős megrendelője a magyar kkv-knak. Ahhoz azonban, hogy egy cég a Nestlé beszállítójává váljon, szigorú kiválasztási folyamaton és auditon kell keresztülmennie. A követelményrendszernek való megfelelés ellenőrzése során adott visszajelzésekkel a beszállítók folyamatosan fejlődnek, és ez a nemzetközi piacon is növeli a versenyképességüket.

A vállalat konyhai termékeket gyártó üzletága, a MAGGI közel százféle termékkel van jelen Magyarországon, a leves- és ízesítőkockák között több mint a piac felét tudhatja magáénak, illetve a paprikáskockáknál még erőteljesebb piacvezető szerepet tölt be. A magyar paprika nem csupán fűszerként, hanem friss alapanyagként is jelen van a MAGGI világában. 2012-ben több mint 100 tonna hazai fűszerpaprikát vásárolt a Nestlé európai hálózata egy 100 százalékban magyar tulajdonú szegedi kkv-től. A hazai fűszerpaprika felhasználásával készült ételízesítők, leveskockák és egyéb konyhai termékek egyébként 13 európai országba jutottak el tavaly. Idén április 3–23. között a friss, keceli paprika áll a MAGGI és Spar-csoport közös promóciójának középpontjában. „Aki egyszerre két MAGGI terméket vásárol a SPAR vagy az INTERSPAR üzleteiben ebben az időszakban, annak egy kiváló minőségű, friss magyar paprikát adunk ajándékba” – mondja Sóskuti György, a vállalat értékesítési igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink