Közel kétezer jelölt szeretne a Coca-Cola új plakátarca lenni
Fogadásból, kólarajongása miatt, buli kedvéért vagy épp barátnői unszolásra, de mind nagy lelkesedéssel jelentkeztek a Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampányába.
Körülbelül kétszer annyi nő, mint férfi, főként huszonévesek, de több nyugdíjas korú jelölt is szívesen lenne plakátmodell. Összesen 1728 üdítőital-rajongó küldte be jelentkezését a Coca-Cola őszi kampányfotózására. Az előválogatás már meg is történt, 30 fővel személyesen is találkozott a zsűri. Van, aki a bolondosságában, van, aki a frizurájában bízik, más azzal szeretné elnyerni a zsűritagok tetszését, hogy szépen tartja a kólásüveget vagy csábos a mosolya. Éder Krisztián fotós, Iszak Eszter modell-műsorvezető, és a Coca-Cola szakmai bírái hamarosan meghozzák a döntést, kit kérnek fel plakátarcnak: az illető – modellgázsiért cserébe – Éder Krisztián kamerája elé áll majd, hogy az ő fotóit láthassuk szerte a városban a márka plakátjain az ősz folyamán. Nemsokára kiderül, hogy Palvin Barbara, Mihalik Enikő és Freddie helyét ki veszi át a Coca-Cola kampányban!
Az üdítőitalgyártó cég augusztusban nyílt castingot hirdetett, hogy bárki, aki kedvet érez a plakátfotózásra, és bevállalós, laza, valamint személyisége illik a márkához, jelentkezhessen a kampányra. Online, két fénykép feltöltésével és pár adat megadásával lehetett jelentkezni a plakátcastingra, hogy a jelentkezők közül behívott, és személyes találkozó során megismert 30 jelölt közül kiválaszthassa a márka, kivel fognak együtt dolgozni a kampányanyagok elkészítésén. Nagyon motiváltak voltak a jelentkezők: barátnők unszolására, akár az egész napon át tartó Coca-Cola iszogatás lehetősége miatt, vagy épp egy fogadás megnyerése céljából, és persze a buli kedvéért is adták be jelentkezésüket a kampányra. A plakátfotózásra augusztus végén kerül sor, az arra kiválasztott modellek képei ősszel lesznek majd láthatók országszerte az óriásplakátokon, épülethálókon, citylight posztereken és online hirdetéseken keresztül.
„Régóta zsűrizem már, de még mindig furcsa érzés nem modellként, hanem zsűritagként részt venni egy castingon. Korábban még én is a másik oldalon álltam, és kicsit túl is misztifikáltam a dolgot, hogy mi számíthat a kiválasztási folyamatban. Mostmár látom, hogy nem azok a dolgok fontosak, amik miatt évekkel ezelőtt aggódtam, és a tanácsom is az a mostani jelentkezőknek, hogy egy egészséges drukk izgalomnál jobban ne görcsöljenek. A fő faktor úgyis az lesz, hogy olyan emberre essen a választás, aki méltón képviseli a márkát, van benne egy olyan kisugárzás, vagy személyes varázs, amelyet pár perces ismeretség alatt is meg lehet érezni a jelentkezőről. Ha élőben karizmatikus és lehengerlő a jelölt, a plakátfotóját meglátva is biztosan fel fogok figyelni rá!” – mondta Iszak Eszter a kiválasztási szempontjairól.
„Nagyon ígéretesek a jelentkezők, nehéz döntést kell majd meghoznunk és biztosan lesz egy hosszú beszélgetésünk a zsűri többi tagjával! Mindenesetre én nagyon örülök annak, hogy részese lehettem a kiválasztás folyamatának. Hiteles, természetes képeket szeretnénk majd készíteni a kampányfotózáson, így most különösen fontos, hogy az illető jelentkező – akár fiú, akár lány – legyen belülről fakadóan szép, emellett mosolygós, energiadús, pozitív és életvidám, vagyis minden olyan, ami a Coca-Cola márkához is illik!” – mesélte Éder Krisztián.
„Karakteresség, frissesség, fiatalosság, és egy kis személyes varázs – ezeket keressük a Coca-Cola őszi fotózásra jelentkező jelöltekben. A kiválasztáskor az is szempont, hogy az illető a Coca-Cola ízélménnyel, a márka világával azonosulni tudjon. Nagyon örülünk, hogy ennyien jelentkeztek a felhívásunkra! Egy reklámfotózás mindig specifikusan keres karaktereket a márkához illően. Ha az őszi plakátkampányba ezúttal nem került be valamelyik Coca-Cola rajongónk, semmiképpen ne keseredjen el, hiszen lehet, hogy egy következő kampányhoz pont őt fogjuk keresni!” – avatott be a zsűrizési kritériumokba Szűcs Judit, a Coca-Cola kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >