Konyhaművészet pontról pontra: új pontgyűjtő akciót hirdet a Tesco és a Rosenthal

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 04. 29. 00:00

A Tesco a Rosenthal céggel együttműködve új hűségakciót indít a korábbi pontgyűjtő akciók sikereinek köszönhetően, amely várhatóan a háziasszonyok körében ismét kedvező fogadtatásra talál.

A ’Konyhaművészet pontról•pontra’ elnevezésű akció keretében a vásárlók kedvezményes áron juthatnak az Thomas márkájú exkluzív edénycsalád számos termékéhez.
A pontgyűjtő akció április 30-án indul és a hazai Tesco áruházak mintegy négy hónapon át várják a vásárlókat, hogy részt vegyenek az akcióban. A vásárlók minden ezer forint feletti vásárlás esetén egy Thomas pontot kapnak a Tesco áruházak pénztárosaitól, amit a pontgyűjtők az erre a célra kiadott gyűjtőfüzetbe ragaszthatnak. Harminc pont összegyűjtése után bárkinek lehetősége nyílik a gyűjtőfüzetben bemutatott Rosenthal Thomas termékek igen kedvező hűségáron való megvásárlására.
A pontokat gyűjtő vásárlók részére az akció során az újonnan bevezetett Thomas termékcsalád 11 féle terméke válik elérhetővé kedvezményes áron, melyek minőségét a világhírű Rosenthal cég biztosítja. Ennek köszönhetően a kínálatban kiváló minőségű lábasok, fazekak és serpenyők szerepelnek alacsonyabb áron. Így például az akcióban hirdetett kuktafazék a 37 990 Ft helyett már 12 990 Ft-ért megvásárolható.
A hűségakció népszerűsítésére a Tesco útnak indított egy új honlapot is, ami a www.tesconyha.hu linken érhető el. Itt részletes tájékoztatást olvashat a látogató az akcióról és a pontokért beváltható termékekről. A weboldal különleges ételreceptekkel és főzési ötletekkel is várja a gasztronómia iránt érdeklődőket.




Kapcsolódó cikkeink