Kismama találkozót szervezett a dm Pécsett
A dm drogerie markt február 12-én immár harmadik alkalommal rendezte meg a már-már hagyományosnak mondható éves kismama találkozóját, ez alkalommal Pécsett a Laterum Hotelben. A találkozó helyszínét a drogéria facebook rajongói szavazással döntötték el. A kismamák szintén a dm közösségi oldalán jelentkezhettek a programra.
„A kismamák alkotják vásárló közönségünk nagy részét, ezért rájuk kiemelt figyelmet fordítunk”- nyilatkozta Kanyó Roland a cég PR menedzsere. „Ezek a találkozók kiváló alkalmat adnak nekünk arra, hogy még jobban megismerjük vásárlóinkat, és igényeiket”- tette hozzá a menedzser.
A délelőtt közvetlen baráti hangulatban telt. A dm képviseletében a baba szortimentért felelős beszerzési menedzser, Kaszás Éva is jelen volt, így az anyukák valóban első kézből kaphattak információkat az újdonságokról. „Nagyon hasznos volt a találkozó, mindkét fél számára. Az kismamák sok kérdésére választ tudtunk adni, és ők is sok hasznos információt osztottak meg velünk arról, hogy mennyire elégedettek a dm kínálatával, és hol vannak még fehér foltok, ahol erősítenünk kell a termékpalettát”- mondta Kaszás Éva.
A pécsi találkozót mind a vállalat, mind az anyukák nagyon sikeresnek, értékelték. A résztvevők jól érezték magukat. Az anyukák hasznos információkkal gazdagodva és új ismeretségeket kötve távoztak az eseményről.
„Ez volt az első alkalom, hogy vidéki városban szerveztük meg a találkozót. Szeretnénk, felméri ennek a kiemelt célcsoportnak az igényeit, ami régiónkként eltérő lehet. Az eddigi három találkozó tapasztalataiból kiindulva úgy döntöttünk, hogy hagyományt teremtünk, és minden év elején találkozóra fogjuk hívni a kismamákat”- mondta Kanyó Roland.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >