Kincstári dinamizmus
Németországban dübörög a konjunktúra, a munkanélküliségi ráta sok-sok éve nem volt ilyen alacsony (sokan azt mondják, hogy még sosem). Amit ebből én láttam, az egy rekordsikereket elért kiállítás volt, az Euroshop Düsseldorfban. Mind kiállítói számát, látogatóit, és ezek nemzetközi összetételét tekintve minden korábbi eredményt felülmúlt az idei valóság, és ezzel együtt hihetetlenül dinamikusnak látják újra a piacot a szakmabéliek.
Ahogy jártam a kiállítást, elbűvölve a lépten-nyomon szemem elé kerülő innovációktól, arra gondoltam, hogy vajon nálunk mikor fogjuk ugyanezt érezni, látni, tapasztalni? Melyik szakkiállításon fogok majd itthon hasonló érzéssel végigsétálni?
Nagyon készülünk az idei Hoventára, a jövő februári Foodapestre, és nagyon optimistán nézünk a jövőbe, de mégis, valahogy más volt az érzésem ott kint. Bárkit kérdeztem, mindenkit nagyon érdekelt a magyar piac, mert újra a lehetőséget látják bennünk is, de amikor itthon körkérdéseket teszünk fel partnereink körében, még mindenki csak találgat a jövőt illetően.
Azt kívánom, hogy bárcsak itthon is láthatnám azt az ambíciót a piacban és a cégekben, amit ott Düsseldorfban, és a sok optimizmus talán maga is pozitív változásokat hozhatna mindenki számára itthon is. Én ezt kérem majd ajándékba a húsvéti nyuszitól!
(A kiállításról részletes tudósítást következő számunkban olvashatnak.)
Hermann Zsuzsanna
főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >