Kik azok a Hotelhősök?
Nemrégiben kaptuk az információt, hogy tél végén a HotelHero és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ ) CSR szekció második országos, immár a határon is átívelő megmozdulásának eredményeként 1600 adag étel készült rászoruló családoknak. Összesen 16 konyhában közel 50 séf és szakács vett részt az akcióban. Minthogy ez nem az első ilyen lelkesítő hír volt róluk, utánanéztünk, mivel foglalkozik ez a viszonylag új karitatív szakmai szervezet.
A 2020 nyarán – a CPI Hotels kezdeményezésére – megalakult HotelHero CSR csoport célja a turizmus és vendéglátás területén működő vállalkozások és magánszemélyek jótékonysági munkájának bemutatása annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a társadalmi felelősségvállalás fontosságára, és arra, hogy akár egy kicsinek tűnő segítség másnak sokat jelenthet. Másik, egyben legfontosabb célkitűzése, hogy szorosan együttműködve a MSZÉSZ CSR szekciójával a szakma képviselőinek segítő szándékát összefogja: közösen segítsenek egy globális probléma megoldásában úgy, hogy közben a saját környezetükben élőket támogatják. Nagy lelkesedéssel szerveznek országos kampányokat egyre jobban megszaporodó napi hivatalos teendőik mellett végezve az önkéntes munkát. A MSZÉSZ is rögtön melléjük állt, többek között segítenek terjeszteni a tagszállodák felé a felhívásokat. A fáma szerint a szállodás kollégák az ország számos pontján lelkesen kapcsolódnak be minden akcióba , legyen szó akár iskolatakarításról, véradásról, ruhagyűjtésről, vagy mostanában a menekültek megsegítéséről. //
Kapcsolódó cikkeink
Szallas.hu: az őszi belföldi foglalások negyedét SZÉP-kártyával fizették
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával…
Tovább olvasom >Kilenc kiválóság vehette át a turizmus legmagasabb állami kitüntetését
A három kategóriában odaítélhető Kőrösi Csoma Sándor-díjakat olyan kiemelkedő szakemberek…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
20 éves a TV Paprika – A nap videója
Abban, hogy bátrabbak és kísérletezőbbek vagyunk a konyhában, mint két…
Tovább olvasom >A szervízdíj nem borravaló – itt a különbség a kettő között
Gyakran nagy bizonytalanság övezi, hogy a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Új magyar MICHELIN-csillagos és Green Star étterem
A mai napon a Michelin lerántotta a leplet arról, hogy…
Tovább olvasom >