Kiforrott típusra esett a METRO választása

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 04. 01. 20:22

Az országos lefedettséget biztosító területi értékesítő csapat igen fontos eleme a METRO értékesítési stratégiájának, hiszen a nagykereskedelmi üzletágban a személyes kapcsolatok, a partnerek üzletmenetének testközeli megismerése elengedhetetlen. A 140 fős területi értékesítő csapat munkáját segíti az egységes műszaki és technikai hátteret, illetve megjelenést biztosító flotta.

– Az értékesítés területi rendszerének működtetése és annak finomítása már több éves múltra tekint vissza cégünknél, struktúránkban a területi értékesítési rendszer egy fontos elemet képvisel. A teljes rendszert 2010-től több eszközzel és erőforrással is megerősítettük, és állunk partnereink rendelkezésére – mondja Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője. – Ennek a törekvésnek eleme, hogy csapatunkat egységes autóparkkal láttuk el.

A METRO célja az új flottával az volt, hogy olyan modern, környezetbarát autót tudjanak használni a kollégák, amelyek biztonságosak, kényelmesek, jól felszereltek, és számos tapasztalat alapján megbízhatóak is, hiszen a kollégák elengedhetetlen társai a mindennapokban.

A választás a Fiat Grande Punto 1.3 Multijet diesel, 5 ajtós modelljére esett. Az autók a bőséges alapfelszereltségen (ABS, 4 légzsák, övfeszítők stb.) túl minden olyan plusz felszereltséggel rendelkeznek, mint a manuális klímaberendezés, a fűthető, elektromosan állítható tükör, a magasságban állítható ülés és kormány, az osztva dönthető hátsó ülések, ködfényszóró vagy a teljes értékű pótkerék, GPS és Bluetooth. Megnyugtató a Grande Punto kiforrottsága is, hiszen 2005 óta gyártják, masszív, megbízható modellt testesít meg, melyet a német ADAC statisztikák is bizonyítanak. A típus számtalan más európai márkát utasított maga mögé különböző teszteken. A flottakezelő ’Assistance’ szolgálata pedig egész Európa területén a rendelkezésükre áll, ha probléma adódik. Természetesen a szervizszolgáltatás is biztosított, minden megyeszékhelyen.

A METRO a nemzetközileg bevált gyakorlatot követve külső cégre bízta a működésükhöz elengedhetetlen, de az alaptevékenységüktől idegen feladatok ellátását. Ily módon nemcsak költséghatékonyabb megoldást, de magasabb színvonalú szolgáltatást és fokozott hatékonyságot is elért ezen a területen a LeasePlan Hungária Zrt. segítségével, aki hazánk egyik vezető flotta- és járműkezelője.

Kapcsolódó cikkeink