Magazin: Kiemelt védjegyes promóciók a Coopok árubemutatóin
Magyar Termék védjegyes cégek együtt nyújtottak egyedi akciós csomagot a Tisza-Coop és az Alföld Pro-Coop novemberi árubemutatóin. A két kereskedelmi cég beszállítóinak szervezett bemutatkozási lehetőséget, ahol a Coopok boltosaival ismertethették meg kínálatukat, akciós beszerzési lehetőségeiket.
A Magyar Termék-es arculattal megjelenő hat védjegyes gyártó kiemelt promóciója keretében azt kínálta a rendezvényen részt vevő kereskedőknek, hogyha mindegyiküktől rendelnek a boltosok, akkor egy külön Magyar Termék ajándékcsomagot kapnak cserébe.
Beláz Krisztián, a mindkét árubemutatón részt vevő Detki Keksz kereskedelmi igazgatója szerint a közös akcióval mindenki nyert: a Tisza-Coop és az Alföld Pro-Coop plusz kedvezménycsomagot tudott kínálni a rendezvényen részt vevő boltok képviselőinek, a védjegyes cégeknél plusz forgalmat generált a lehetőség, hiszen enélkül nem okvetlen vásároltak volna mindegyiküktől, a boltosok többet kaptak a rendelésük fejében, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. számára pedig edukációs lehetőséget kínált a védjegyes termékek és a védjegyrendszer megismertetésére.
A védjegyhasználók árubemutatója
a Tisza-Coop rendezvényén
A közös Magyar Termék megjelenéseket szervezők szerint a boltosok kedvezően fogadták a csomagajánlatukat, ezért jövőre is folytatni szeretnék ezt a kezdeményzést, és nyitottak arra is, hogy más kereskedőcégek árubemutatóján is hasonló ajánlattal jelenjenek meg.
Kapcsolódó cikkeink
Letöri több mint 400 terméke árát a SPAR
Két akciós ajánlat is vár a vásárlókra SPAR-üzletekben! A promócióban…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >Botrányos akció miatt húzta be a kéziféket a Temu
A Temu reagált a felhasználók aggodalmaira, és módosította egyik promóciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >