„Kidobott” almából készült forralt bor a polcokon
A finn Kesko olyan forralt bort dobott piacra, amelynek az alapanyagául szolgáló almát kidobták volna a szemétbe.
A termék nem az első ilyen a retailer kínálatában: a Hyvis márkájú gyümölcslevek ugyanis egytől egyig olyan zöldségeket és gyümölcsöket tartalmaznak, amelyeket formájuk miatt a szupermarketek kidobtak volna, miközben még tökéletesen fogyaszthatóak.
A Hyvis Glögi néven debütáló forralt borból már az előzetes kampány során 9000 üvegnyit adtak el a lelkes finn vásárlóknak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A digitalizáció hozzájárul az élelmiszeripar versenyképesség növekedéséhez
A technológiai fejlődés és az informatikai eszközök térnyerése forradalmasíthatja az…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb kihívás a fenntarthatóság az élelmiszerbiztonságban
Az agrártárca kiemelten kezeli az élelmiszercsomagolás és a fenntarthatóság közötti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a lakosság fogyasztása?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >Gondtalan fogyasztók? Jókora különbségek a középkorúak táborában
Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben,…
Tovább olvasom >18+! Az energiaital után a kóla lesz a következő?
A Magyarországon érvénybe lépő új szabályozás értelmében tilos lesz energiaitalokat…
Tovább olvasom >