Keverd és kóstold!
Az elmúlt évek során számos olyan kampányt indított a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, amelyekben a fiatalokat a borok izgalmas világának felfedezésére bátorította. A szakmaközi szervezet a borfogyasztási trendeket, valamint az Y- és Z-generáció ízlését és igényeit figyelembe véve kezdte el tavaly a „Keverd és kóstold!” kampányát a borkoktél kategória népszerűsítésére, majd a pozitív szakmai és fogyasztói visszajelzések hatására idén is folytatódott a promóció.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A 43. Országos Borverseny díjkiosztó gáláján nagy sikerrel mutatkoztak be az idei nyár borkoktéljai. A hagyományoknak megfelelően a koktélok alapját a borverseny díjnyertes borai adták, így három aranyérmes bor (fehér, rozé, vörös) és egy aranyérmes gyöngyöző bor. Schök Norbert bartender álmodta meg a könnyen elkészíthető, de mégis látványos koktélokat, amelyek összetevője minden esetben a magyar bor, a recepteket pedig idén a fűszernövények inspirálták. //
Kapcsolódó cikkeink
Kiberbűnözés és AI: veszélyek és lehetőségek
Keleti Arthur kibertitok-jövőkutató, az Informatikai Biztonság Napja (ITBN) alapítója a…
Tovább olvasom >Kettészakadt a kkv-szektor: a nagyobbak már pozitívan látják a jövőt
A K&H kkv bizalmi index kutatás második negyedéves eredményei alapján…
Tovább olvasom >Támogatás táplálékallergiás gyermekeknek
A Naszálytej Zrt. sikeresen lezárta idei CSR-kampányát, amelynek célja a táplálékallergiás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Profi éttermi térelválasztás – A nap képe
A mumbai Qualia étterem különböző zónái földig érő bronz függönnyel…
Tovább olvasom >Kelbimbó – A nap képe
Minden nap tanulunk valami újat az élelmiszerekről, ma például azt,…
Tovább olvasom >