Kényelmi narancs – A nap képe

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 03. 09. 11:11

Teljes értékű életidőnk nagy kincs, ezért a kényelmi termékekkel kínált gyors megoldások többletértéket hordoznak – írtuk szűk 10 éve lapjainkon –, azóta ez a termékkategória az élelmiszerpiac egyik masszív oszlopává nőtte ki magát. A gazdagabb társadalmakban a gasztronómiát is mind jobban érintő, virágzó trend azonban néhol szembemenni látszik egy másik, ugyancsak erős makrotrenddel, a fenntartható fejlődés szükségletével.

Alaposan „eltermékfejlesztette” magát az egyébként biotermékekre specializálódó luxusszupermarket-lánc, az texasi bejegyzésű Whole Food is, amikor hámozott narancsot kínáltak műanyag dobozokban. El kell ismerni, a narancsevés kellemetlen velejárója a gyümölcs héjának leszedése, főleg, hogy egyes vélemények szerint annak felülete tele van vegyszerekkel, de a polgári kényelem ilyen fajta szolgálása a jóléthez szokott amerikaiaknál is kiverte a biztosítékot. 17 ezer twitterező válaszolt egy Nathalie Gordon nevű hölgy posztjára: „Bárcsak a természet talált volna valami jó megoldást a narancs becsomagolására, hogy nekünk ne kelljen ennyi műanyagot használnunk erre a célra!”. A Whole Food pár napon belül elnézést kért, és visszavonta a terméket.

Kenyelmi narancs A nap kepe

Címkék:

Kapcsolódó cikkeink