Kávé-reklám-performance
A reklám világában product placement-nek nevezik azt a ma rendkívül divatos indirekt reklámfajtát, amikor például egy film főhőse egy bizonyos márkájú italt iszik. Ugyancsak ebbe a kategóriába tartozik – vagy inkább már ennek paródiája – a következő ötlet: „kávétanulással” egybekötött színházi előadást tartanak hétfőnként egy New York-i illy kávézóban. A „28 másodperc” című – amúgy 90 perces – darabot maga a szerző adja elő. A cím a tökéletes eszpresszó elkészítési idejére utal. A mű tanfolyam, kóstolás és színházi performance keveréke. Az előadó egy unalmas, kötött pulcsis egyetemi professzort játszik, aki a kávé „többfázisos” természetéről tart előadást hallgatóinak. Az előadást azonban megzavarja egy misztikus nő, aki tíz-tíz kávéscsészét nyom a közönség tagjainak kezébe. A műsor során a vendégek érdekességeket tudhatnak meg a kávéról, az egyes fajták sajátosságairól, és a kávézás művészetéről. Az ötlet az illy egyik PR-menedzserének fejéből pattant ki, ő kérte fel a szerzőt az előadás megírására és megtartására. A „civilben” népszerű főzős tanfolyamokat is tartó szerző, David Rosengarten az illy trieszti kávé egyetemére is elment, hogy minden szükséges információ birtokába jusson.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >