Kásás Tamás magyar kávémárkát reklámoz
A sármos, háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázót a népszerű magyar kávémárka, a Bravos kérte fel, hogy legyen új kampányának arca. Az olimpikont eddig ritkán láthattuk reklámokban, amiért a Bravos mellette döntött: hiteles, népszerű példakép.
„Nagyon ritkán vállalok el hasonló reklámos felkérést, de most kivételt tettem, mert egy magyar márkáról van szó, ami hosszú évek óta a megbízhatóságot és a minőséget képviseli a piacon, helytáll a nemzetközi márkák mellett.”- nyilatkozta az együttműködés kapcsán az olimpikon, aki jelenleg lázasan dolgozik hamarosan nyíló olasz éttermén. A gasztronómia mellett a sportnak Kásás életében továbbra is fontos szerepe van, az idei, budapesti vízilabda EB-t népszerűsíti, nagykövetként.
A Bravos reklámfilmjében ezúttal nem a vízben, hanem bevásárlás közben láthatjuk a sportolót, nem véletlenül. „Szerettük volna Tamást egy olyan szituációba helyezni, amivel a vásárlóink is tudnak azonosulni.”- fogalmazott Komáromi Miklós, a Bravos termékeket gyártó Mocca Negra Zrt. vezérigazgatója. Kásás egy átlag vásárlóként jelenik meg a reklámban, ahol egy ártatlan konfliktusban köti össze a Bravos kávé a szereplőket.
Kásás egyébként maga is nagy kávéfogyasztó – minden napja egy erős feketével kezdődik, de napközben is szívesen fogyaszt egy-két espressot. Mint mondta, természetesen a saját éttermében is lesz majd kávé-sarok.
Az új reklámfilm március 15-től az esti órákban látható a kereskedelmi csatornákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >