Kásás Tamás magyar kávémárkát reklámoz
A sármos, háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázót a népszerű magyar kávémárka, a Bravos kérte fel, hogy legyen új kampányának arca. Az olimpikont eddig ritkán láthattuk reklámokban, amiért a Bravos mellette döntött: hiteles, népszerű példakép.
„Nagyon ritkán vállalok el hasonló reklámos felkérést, de most kivételt tettem, mert egy magyar márkáról van szó, ami hosszú évek óta a megbízhatóságot és a minőséget képviseli a piacon, helytáll a nemzetközi márkák mellett.”- nyilatkozta az együttműködés kapcsán az olimpikon, aki jelenleg lázasan dolgozik hamarosan nyíló olasz éttermén. A gasztronómia mellett a sportnak Kásás életében továbbra is fontos szerepe van, az idei, budapesti vízilabda EB-t népszerűsíti, nagykövetként.
A Bravos reklámfilmjében ezúttal nem a vízben, hanem bevásárlás közben láthatjuk a sportolót, nem véletlenül. „Szerettük volna Tamást egy olyan szituációba helyezni, amivel a vásárlóink is tudnak azonosulni.”- fogalmazott Komáromi Miklós, a Bravos termékeket gyártó Mocca Negra Zrt. vezérigazgatója. Kásás egy átlag vásárlóként jelenik meg a reklámban, ahol egy ártatlan konfliktusban köti össze a Bravos kávé a szereplőket.
Kásás egyébként maga is nagy kávéfogyasztó – minden napja egy erős feketével kezdődik, de napközben is szívesen fogyaszt egy-két espressot. Mint mondta, természetesen a saját éttermében is lesz majd kávé-sarok.
Az új reklámfilm március 15-től az esti órákban látható a kereskedelmi csatornákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >