Kaposváron nyitotta meg legújabb éttermét a McDonald’s

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 06. 01. 09:14

Kaposváron, az S-PARK bevásárlóparkban nyitotta meg 94. éttermét a hazai McDonald’s. A „Jövő Élménye” koncepciónak megfelelően az új autós egységnél kiemelt szerepet kap az innováció és a digitális fejlesztés, miközben a személyesség is fontos eleme marad a kiszolgálásnak. A korszerű étterem a hálózat második autós egysége Kaposváron, amely közel 70 munkatársat foglalkoztat. Az akadálymentesített vendégtérben 100, a teraszon további 32 ülőhely várja a vendégeket. Az étteremből házhozszállítással is rendelhetnek a környék lakói, amivel jelentősen megnő azon vendégek száma, akik immár otthonuk kényelmében is élvezhetik a megszokott mekis ízeket. 

A hazai McDonald’s 2019-ben kezdte meg növekedési stratégiájának megvalósítását, melynek két pillére az új éttermek nyitása, valamint a meglévő éttermek átalakítása a „Jövő Élménye” koncepció jegyében.

„Az új éttermi koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, amelyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát.”

– mondta Égi Zsolt, a magyarországi McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. ügyvezetője.

A „Jövő Élménye” éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket.” 

A megújulás a digitalizációra épül, azonban nem csak a technológiát érinti, hanem kiterjed az étterem által nyújtott komplex élmény minden elemére, így az éttermek külső és belső környezetére, megjelenésre is. Az étteremben a fiatalos, modern burgerezők világát idéző “Alphabet” belsőépítészeti dizájnt valósította meg a vállalat, amely jól illeszkedik a bevásárlópark hangulatához. Az étterembe lépve a vendégek számára a legszembetűnőbb újdonságot a hat darab érintőképernyős rendelésfelvevő felület, az úgynevezett kioszk jelenti, de a személyesség nem tűnik el, továbbra is van lehetőség a hagyományos kasszánál rendelni.  A személyesség megtartása, sőt növelése érdekében egy új pozíció is létrejött: a Vendégélmény Menedzser feladata gondoskodni a vendégek kényelméről, köszönteni őket, megismertetni velük az új eszközöket, és segíteni nekik az új folyamatok követésében. A „table service”, azaz asztalhoz kérhető rendelés a vendégek kényelmét szolgáló további újítás.

Az új konyhatechnológiának köszönhetően minden termék rendelésre készül, a speciális étkezési igényekkel érkező vendégek pedig már a teljes gluténmentes termékkínálatból választhatnak. A kávékülönlegességeket – amelyek az egyik leghíresebb barista La Cimbali kávégéppel készülnek – a vendégek laktózmentes tejjel, mandulaitallal vagy koffeinmentes változatban is kérhetik a McCafé pultnál, a kioszkokon, a kasszánál és a Drive ablaknál egyaránt.

Az országban itt először az épületen kívülre is digitális menütáblákat telepítettek. Az újfajta digitális felületnek köszönhetően már a drive-úton dinamikusan cserélődő ajánlatokkal találkoznak a vendégek.

Az étteremben fontos szerepet kaptak a fenntarthatósági szempontok is. Az épület adottságaihoz mérten a tervezők törekedtek a természetes megvilágításra, emellett mindenhol LED izzókat telepítettek. Szintén energiát takarít meg a hűtő- és fagyasztó ajtó figyelő rendszere, a hőszivattyús hűtés és fűtés, valamint az a megoldás, hogy az étteremben lévő hűtő-fagyasztó kamrák kalorikus rendszereinek hőenergiáját a használati melegvíz előmelegítésére használják fel.

Az új egység működtetését a hazai vállalat Ladiszlai-Pfeiffer Géza Franchise Partnerre bízta, aki a két kaposvári étterme mellett a nagykanizsai egységet is üzemelteti.

Kapcsolódó cikkeink