Jelentősen nőtt a kiskereskedelmi forgalom Németországban márciusban
A vártnál jóval kedvezőbben alakult márciusban a kiskereskedelmi forgalom Németországban havi és éves összevetésben.
A német szövetségi statisztikai hivatal (Destatis) hétfőn azt közölte, hogy naptári és szezonális kiigazítással számolva a kiskereskedelmi forgalom reálértéken 7,7 százalékkal, árhatások kiszűrésével, azaz nominális értéken pedig 7,4 százalékkal nőtt márciusban az előző hónaphoz képest.
Elemzők arra számítottak, hogy reálértéken szerényebb mértékben, 3 százalékkal nő a kiskereskedelmi forgalom a februári 2,7 százalékos bővülést követően.
Éves összevetésben, 2020 márciusához képest reálértékben 11 százalékkal, nominálisan pedig 12,3 százalékkal emelkedett a kiskereskedelmi forgalom. Elemzők reálértéken 0,3 százalékos csökkenést vártak éves szinten az előző havi 6,6 százalékos esés után. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Olcsóbb lett a német Burger Kingben a növényi alapú menü a húsosnál
Németországban a Burger King 10 centtel csökkentette az összes növényi…
Tovább olvasom >Megvette a Vegan Food Group a német TofuTownt
A Vegan Food Group eddigi legnagyobb akvizíciója keretében vásárolta meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >