Ízorgia és design: a NESCAFÉ® Dolce Gusto®
A szeptemberi nagysikerű, divatikon által megálmodott NESCAFÉ® Dolce Gusto® Agatha Ruiz de la Prada Dots – vagyis pöttyös – kollekció piacra dobását követően decemberben a NESCAFÉ® Dolce Gusto® Melody 3 kávéfőző gépet öltöztette új ruhába a cég. A kávézás és teázás szerelmeseinek pedig újabb ünnepi ízvilággal kedveskednek.
A NESCAFÉ® Dolce Gusto® a tejes kávékülönlegességek, így a tökéletes kávé és a garantált tejhab szakértője. A készülék bármely kávéitalt kevesebb, mint egy perc alatt készíti el, használata tehát igen egyszerű.
A NESCAFÉ® Dolce Gusto® 19 különböző ízválasztékából a család minden tagja megtalálja majd a kedvére valót.
A 2006-os bemutatkozás óta a NESCAFÉ® Dolce Gusto® továbbfejlesztette gépeit. Ezek – az első generációs gépekhez képest – 32 %-kal kevesebb CO2-t bocsátanak ki, 41 %-kal kevesebb energiát és 25 %-kal kevesebb vizet használnak, ha a gyártástól a felhasználásig terjedő időszakot vesszük figyelembe. A Magyarországon is kapható, új generációs gépek használaton kívül 20 perc után automatikusan „standby” üzemmódba kapcsolnak és könnyített vízforraló blokkal rendelkeznek. A NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávéfőzők új generációjának minden tagja elnyerte az A-energiaosztályú besorolást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >Self scanning: új szolgáltatással segíti a dm a gyors bevásárlást!
Önálló, érintkezésmentes és gyors bevásárlás? A dm új szolgáltatást vezetett…
Tovább olvasom >